Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Finns det nån sida som har koll på vilka sidor som är inom EU?
sen kan det väl inte vara så enkelt för skattekontoret att kolla upp alla vinster man får i andra länder.
Ni "proffs" bryr ni er om det är eu eller icke?

Wolves snart Premier league

Inlägg: 2 | Registrerad: Tue 2008 02 26 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Det finns flera trådar på forumet som Du hittar om Du söker runt lite. Är inte proffs men spelar på 30-40 bookies och vinner. Då sänker dom insatsen. Håller mig inom EU för jag vågar inte gå utanför. Priset är att man missar bookies som tar stora insatser.

Skattmasen kan få för sig ett år att kolla spelare. Hur lätt som helst att kolla upp kreditkortsbetalningar, EU-betalningar med mera:
http://gertgambell.com/skattemyndigheten.html

Däremot att SKM skulle komma på att man spelar utanför EU "av sig själva", den chansen är mikroskopisk. Speciellt om man använder Moniebookers betalning och sätter in kontant till dom, skaffar ett utländsk Visa etc. Men goda vänner kan bli onda, slumpen kan spela in.

(edit: fixade till länken)

This message has been edited. Last edited by: Redaktör,

Inlägg: 55 | Registrerad: Sun 2004 05 30 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.