Gillar inte att man inte får upp spelobjekt i kronologisk ordning när jag trycker "inom 4 eller 8 timmar" på samma sätt som tidigare. Kanske är nån inställningssak jag missat.... Men som det verkar nu får jag använda någon annan site till detta.
Tack. Har jag alltid gjort så och då kommer det inte påverka mig alltså. Bra det. Trodde de skulle ändra på alla språk. Jaja, data och teknik är ju inte min grej och kommer knappast aldrig att var heller.
Originally posted by cistercian: Tack. Har jag alltid gjort så och då kommer det inte påverka mig alltså. Bra det. Trodde de skulle ändra på alla språk. Jaja, data och teknik är ju inte min grej och kommer knappast aldrig att var heller.
Klart att dom ändrar alltihop med tiden, allt annat vore ruskigt märkligt. Men under tiden kör vi på med den gamla
Vad är meningen med nya hemsidan? Man kanske är konservativ men det verkar som det finns ett egenvärde i att förändra sig trots att det inte blir nån bättring.
Nu kan heller inte se alla mina levande spel på en gång. Vill jag kontrollera hela min spellista får jag gå igenom en månad i taget. Är *** som att återuppfinna garderoben men där man bara kan se en skjorta i taget. Som BBC-drakarna uttryckt det: "just to tell where I am: I'm out!"...
Från att varit en av de bästa sidorna (inte spel- och gästvänligast måste jag förtydliga) i flera år har den nu fallit till en av de sämsta. Plottrigt och mkt tryckande är min kommentar.
Ja det låter som ett ilandsproblem. Skulle kunna skriva en doktorsavhandling om monopolets alla egenheter för att hitta objekt och till slut få in 500-hundringen. Men ändå är det där jag spelar utan allt för mycket stoj över sånt jag ändå inte kan påverka. Kan det vara penningen som styr trots allt!
"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen