Detta är *** riktigt skrämmande. Sveriges största tidning horar sig som aldrig förr. Försöker dom få folk med kass ekonomi att spela Bingo, för att vinn a jackpoten? Vart *** är sensmoralen? Helt ***** otroligt:
Låter som en fabricerad historia. Vad faan är 106 000 att yvas över. Det lär han ju ha torskat flera gånger om med tanke på sumpade elräkningar och ungar klädda i lump.
quote:
Jag har hjälpt de jag själv vill. De har fått låna pengar på obegränsad tid.
Kan man gott bjussa på i hans position.
"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen
Hahaha, precis. Låter totalt fabricerad. Roligast tycker jag är när han jämför med sin polare som vann 1 miljon och fick tiggarbrev. Vem *** skickar tiggarbrev till nån som vann 106k? Hahahaha.
För 3 spänn (plus vanlig sms-avgift) blir ni påminda om sommartiden också. bladet suger
Påminner lite om utvecklingen inom bettingen. Kan man inte försörja sig som oddsmaker/sälja tidningar så får man öppna diversehandel i stället.
"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen