Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Tyckare
inlagd
Detta är *** riktigt skrämmande. Sveriges största tidning horar sig som aldrig förr. Försöker dom få folk med kass ekonomi att spela Bingo, för att vinn a jackpoten? Vart *** är sensmoralen? Helt ***** otroligt:

http://www.aftonbladet.se/bingo/article2122613.ab

Inlägg: 13 | Registrerad: Mon 2007 02 05 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Låter som en fabricerad historia. Vad faan är 106 000 att yvas över. Det lär han ju ha torskat flera gånger om med tanke på sumpade elräkningar och ungar klädda i lump.

quote:
Jag har hjälpt de jag själv vill. De har fått låna pengar på obegränsad tid.

Kan man gott bjussa på i hans position. Confused killingme

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tyckare
inlagd Göm replik
Hahaha, precis. Låter totalt fabricerad. Roligast tycker jag är när han jämför med sin polare som vann 1 miljon och fick tiggarbrev. Vem *** skickar tiggarbrev till nån som vann 106k? Hahahaha.

Inlägg: 13 | Registrerad: Mon 2007 02 05 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av Obituary
inlagd Göm replik
Riktigt vidrig läsning och jag blir riktigt förbannad faktiskt.

Finnns ju dessutom ett helt gäng artiklar på liknande ämnen.

Skämmes, tamejfan!

Inlägg: 282 | Registrerad: Tue 2006 10 31 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
För 3 spänn (plus vanlig sms-avgift) blir ni påminda om sommartiden också. bladet suger

Påminner lite om utvecklingen inom bettingen. Kan man inte försörja sig som oddsmaker/sälja tidningar så får man öppna diversehandel i stället.

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.