Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Debattör
inlagd
Hej!

Jag fick ett mail av expekt i tisdags som löd så här:

Vinn 250 kr extra på din trippel!

Hej linde,

Kombinera 3 (1X2) spel från Champions League matcherna angivna nedan på samma kupong. Satsa minst 50kr på ditt vad, om du vinner toppar vi din vinst med insatsen av ditt vunna spel med upp till 250kr extra!

Endast följande matcher kan användas till trippeln:

Tisdag: Celtic - Benfica, Porto - Marseille och Shaktar - Milan

Onsdag: Steua - Sevilla, Sporting - Roma och Lyon - Stuttgart

Jag spelade på Sevilla, Porto och Lyon till oddset 4,12. Trippeln gick in men nån bonus dök inte upp efter 72 timmar som den skulle.

Jag mailade till expekt och frågade varför ingen bonus sats in. Jag fick då svaret att jag inte hade fått nån bonus för att jag hade kombinerat tisdagens och onsdagens matcher på samma kupong.

Skickade då följande mail till expekt:

Hej igen!

Vart stod det att man var tvungen att kombinera dessa matcher på en och samma dag?

Mvh Linde

och fick svaret:

Hej Linde,

Tack för ditt mejl.

Efter att ha varit i kontakt med ansvarig så måste vi informera dig om att ingen ytterligare bonus kommer att krediteras.

Informationen i kampanjen, som tidigare nämnts var skriven på följande sätt,

"Följande matcher gäller för denna kampanj:
Onsdag: Steua - Sevilla, Sporting - Roma och Lyon - Stuttgart"

Informationen, som uppgavs var dem två dagarna då kampanjen gällde och matcherna per dag, som gick att kombineras med varandra.

Tyvärr så var inte det inte skrivet i kampanjen att endast matcherna under samma dag kunde kombineras med varandra men på sättet det var strukturerat i erbjudanet var detta klart nog för oss.

Vi ber återigen om ursäkt om detta var missledande för dig.
Vi kan endast beklaga efter att Nu har kompenserat dig med en "goodwill" på 50kr och ber dig att vid kommande oklarigheter vända dig till oss för vägledning.

I deras regler och vilkor står det ingenting om att matcherna måste vara på samma dag utan det var tydligen nåt som bara dom visste.

Inlägg: 61 | Registrerad: Mon 2007 09 24 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av jaroiten
inlagd Göm replik
Läste du det finstilta också?

"Davydenko fick en varning under matchen av domaren för att han inte längre försökte vinna matchen!" - http://betfairdaytrader.blogg.se/

Inlägg: 271 | Registrerad: Fri 2006 10 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik

Inlägg: 61 | Registrerad: Mon 2007 09 24 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
Kalaset kostade väl för mkt så dom hittar på det där i efterhand. puke

Inlägg: 747 | Registrerad: Wed 2004 09 01 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Det är ingen tvekan om att Expekt ska betala ut, men nu bedriver de verksamheten från en bananrepublik och de anställda, Haupt, Widerström och Gesar hänger i träden med sina trettio silvermynt.

Inlägg: 58 | Registrerad: Sun 2006 09 24 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Fyfan puke

Jag gjorde precis samma sak och har förutsatt att saldot var uppdaterat med ytterligare 250 kr. Så uselt... Småpengar - men inte ska ett stort företag skita ner sig med sådana här grejer? Confused

Inlägg: 97 | Registrerad: Wed 2004 04 07 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Hej där!
Varför har ni inte betalt ut de ytterligare 250 kr som lovades om man prickade in en trippel med 3 utvalda CL-matcher i tisdags, onsdags. Jag vet att ni kommer påstå att alla matcherna var tvunga att spelas samma dag - antingen tis eller ons. Men om detta står INGET i kampanjen, eller det finstilta! Så betala ut nu! Det börjar redan diskuteras om detta på diverse spelforum och Expekts varumärke stärks sannerligen inte av sånt här genomuselt agerande.
Mvh X

Hej,
Tack för ditt e-mail!

Notera att man var tvungen att välja en av följande två tripplar för att kvalicificera sig för bonusen.
Alltså två olika tripplar, med de tre matcherna från tisdags omgången eller från onsdags omgången.

MVH
Ella Ekdahl

Om du skickar en länk till kampanjen där detta står skall du få årets bragdguld. Det som stod i kampanjen var följande:
Så här gör du för att få 250 kr extra:
Kombinera 3 matcher (1X2-spel) från veckans omgång av Champions League till en trippel.

Följande matcher gäller för denna kampanj:
Om du vinner spelet, toppar vi upp din vinst med 250 kr extra.

Inte någonsatans nämner ni att matcherna skall vara från samma dag. Istället skriver ni från VECKANS Champions Leauge-omgång. Kom till rätta med detta problem snabbt. JAg ska åtminstone göra allt för att förmedla det här agerandet på de spelforum jag har tillgång till. USELT!!!!

Hej X,
Tack för ditt e-mail!

Vi beklagar om du anser kampanjen vara oklar.

Som Good will har jag krediterat dig din insats tillbaka på kontot i form av en bonus.

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

MVH
Ella Ekdahl

Inlägg: 97 | Registrerad: Wed 2004 04 07 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Har råkat ut för samma sak! Det är rent ut sagt bedrägeri och man får inget vettigt svar, bara: "vi är ledsen att du missuppfattat villkoren". Jag har inte missuppfattat ett skit för det stod inget i reglerna om att det skulle vara på samma dag!! Håller med om att Expekt, som normalt är en pålitlig bookie, bara förstör för sig själva med sån här tjafs.

Inlägg: 1 | Registrerad: Thu 2004 09 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
wtf
Tyckare
inlagd Göm replik
Samma här,inte orkat brytt mig men skickade ett mail där jag sa vad jag tyckte nu.

Inlägg: 19 | Registrerad: Tue 2005 02 08 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Deras senaste påhitt heter Christmas Bonanza.
"Bet on the biggest matches, at the highest odds ever!

No, we will not send Santa to you – but almost. This weekend, we offer you odds on the best teams in the biggest leagues to a value that you will not find anywhere else!

We at expekt.com have already gotten into the Christmas spirit and we want to share it with you. Bet on the biggest matches in the top European leagues to the highest odds ever!

What are you waiting for? Christmas comes early with expekt.

Pick a treble (or upwards) of your choice using at least one selection from the Christmas Bonanza list.
Choose your stake - in true Santa spirit we will allow you to stake up to a guaranteed 50 euros per bet subject to conditions.
Submit your bet."

Garanterade 50 euro? Själv fick jag igenom mindre än 10 SEK.

Inlägg: 86 | Registrerad: Fri 2005 10 21 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
Dom försökte blåsa oss på samma sätt i senaste kampanjen. puke

"Lägg ett 1X2-spel (singel eller multipel) på Champions League och/eller UEFA-cupen och få tillbaka 50% av insatsen upp till 100 kr om du förlorar det!"

Ville först inte återbetala för spel på 1X2 i halvtid, men dom ändrade sig.

Inlägg: 747 | Registrerad: Wed 2004 09 01 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
inlagd Göm replik
Ja, spelbolaget vet att de flesta ej orkar bråka om 100kr.

Men 100kr x 1000 "snälla" kunder = 100.000kr rakt in i kassan
för spelbolaget.

Inlägg: 40 | Registrerad: Wed 2005 09 07 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Investerare
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Jimmy:
Dom försökte blåsa oss på samma sätt i senaste kampanjen. puke

"Lägg ett 1X2-spel (singel eller multipel) på Champions League och/eller UEFA-cupen och få tillbaka 50% av insatsen upp till 100 kr om du förlorar det!"

Ville först inte återbetala för spel på 1X2 i halvtid, men dom ändrade sig.

I vlken fack lägger du själv detta spel i när du bokför? 1X2 eller halvtid? Säger inte att du har fel men kan förstå lite av irritationen från Expekt sida.

Inlägg: 1088 | Registrerad: Fri 2004 02 20 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Det var ju ett "1X2-spel" även om det avgjordes i halvtid. Så alla kriterier verkar uppfyllda, oavsett personlig bokföring. Smile

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Expekt är ett riktigt dåligt spelbolag som jag slutade använda för länge sedan... Klart de ska betala ut 250 kr till dem som spelat.

Inlägg: 104 | Registrerad: Wed 2005 01 05 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Olofsson:
Expekt är ett riktigt dåligt spelbolag som jag slutade använda för länge sedan... Klart de ska betala ut 250 kr till dem som spelat.

250?

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Trollet:
quote:
Originally posted by Olofsson:

250?

Ja....

Kombinera 3 (1X2) spel från Champions League matcherna angivna nedan på samma kupong. Satsa minst 50kr på ditt vad, om du vinner toppar vi din vinst med insatsen av ditt vunna spel med upp till 250kr extra!

Men jag kanske missförstod allt... Sorry...!

Inlägg: 104 | Registrerad: Wed 2005 01 05 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik

Var vad jag trodde det handlade om.

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av jaroiten
inlagd Göm replik
Tråden hanlade ifrån början om det du snackar om Olofsson. Men sen så lånade Jimmy den och sedan dess har den handlat om vad Trollet snackar om.

"Davydenko fick en varning under matchen av domaren för att han inte längre försökte vinna matchen!" - http://betfairdaytrader.blogg.se/

Inlägg: 271 | Registrerad: Fri 2006 10 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.