Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Rekare
inlagd
Hej

För ett par år sedan öppnade 3bwin och det med en rätt stor kampanj. Verkade vara en hyfsat seriös bookmaker trots att t.ex. Nordahl tidigt klagade rejält på deras snabba sänkningar och slashningar.

Nu är bolaget uppenbart i gigantiska problem. Jag spelade ett par spel i Australiska, vilket jag redan då borde hållt mig ifrån. Första spelen på över ett år på bolaget vilket är ett tillräckligt stort varningstecken för att jag ska skippa spel.

Fortfarande efter över en vecka har mitt spel inte ens blivit rättat. Jag tror inte jag komemr se röken av mina pengar och varnar därför övriga från att göra samma misstag som jag gjort. Även om jag får mina pengar till slut kommer jag aldrig mer att lägga ett spel hos denna bookien.

Inlägg: 198 | Registrerad: Fri 2004 07 23 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Investerare
Bild av Nordahl
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Fredde:
Verkade vara en hyfsat seriös bookmaker trots att t.ex. Nordahl tidigt klagade rejält på deras snabba sänkningar och slashningar.

Har nog hunnit gnälla på allt och alla i den här branschen twoface, men fick faktiskt ut den lilla summa jag hade hos bolaget ifråga. Ska dock sägas att det var en lååång process och efter ett antal obesvarade mail samt telefonsamtal tröttnade de väl på mig och hostade upp vad de var skyldiga....

Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you…

Inlägg: 1866 | Registrerad: Sun 2005 11 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Begärde ett uttag för ca 1 vecka sen , idag kom ett mail från cardpaydirect att pengarna var överförda tillbaka till mitt kort , inget problem alls här.

Inlägg: 132 | Registrerad: Thu 2004 04 29 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
Vet inte vart du bor, men har dom kontoret kvar inne i stan(Sthlm så klart...) kan du väl åka dit och trycka på.

Inlägg: 747 | Registrerad: Wed 2004 09 01 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Rekare
inlagd Göm replik
Att man pga tekniska problem inte kan rätta spel är otroligt bedrövligt. Men kanske finns skäl att tro att man kan se pengarna igen trots allt. Men helt klart är något väldigt galet med detta bolag.

Inlägg: 198 | Registrerad: Fri 2004 07 23 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tyckare
inlagd Göm replik
En fråga jag förundras över?

Det finns X antal bookiesajter, bra som dåliga.Låt oss säga att du har 10-15 godkända bolag(eget tycke). Varför inte fortsätta på det spåret, det räcker mycket långt. Varför mixtra till med andra bolag man inte har en aning om, förrän man med stor säkerhet vet bolagets seriositet och policy. Jag tror det handlar om girighet, förstå vad mycket negativ energi det erinrar. Finns mycket mer och säga, men det orkar jag inte skriva här...

Inlägg: 20 | Registrerad: Tue 2007 10 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Rekare
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Staketet:

Det finns X antal bookiesajter, bra som dåliga.Låt oss säga att du har 10-15 godkända bolag(eget tycke). Varför inte fortsätta på det spåret, det räcker mycket långt. Varför mixtra till med andra bolag man inte har en aning om, förrän man med stor säkerhet vet bolagets seriositet och policy. Jag tror det handlar om girighet, förstå vad mycket negativ energi det erinrar. Finns mycket mer och säga, men det orkar jag inte skriva här...

Om man genom att lägga till en ytterligare bookie kan lägga 20-30 spel ytterligare per år med en avkastning på 10% av ens totala insats så kan det ge rätt bra förtjänst. Om man gör bedömningen att det är en trovärdig bookmaker så ser jag inget bra skäl till att skippa den extra inkomsten.

Har utnyttjat åtskilliga bookies under mina år som aktiv nätspelare och endast en gång blivit av med alla mina pengar (Premierbet).

Detta är andra gången utöver det som jag haft stora problem med uttag eller rättning av spel. Det andra problemet som fortfarande inte är löst är på Unibet (!) och bland dem med 4-5 bookmakers så har väl 95% Unibet som en av dem ...

Men det finns tveklöst bookmakers som jag aldrig skulle sätta in några större belopp på. Av något skäl fick jag intrycket av att 3bWin var pålitliga när de introducerades.

Rekare
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Staketet:

Ytterligare en faktor som gör att man gärna har fler än 10-15 bookies är att de flesta slashar än väldigt snabbt. Genom att sprida ut sina spel till fler bolag så tar det längre tid att bli slashad.

Bolag som Interwetten, Bet365, Bwin, Boyle Sports, Skybet och Betfred har alla slashat mig väldigt snabbt och det utan att jag vunnit märkliga belopp. Alla utom möjligen Boyle Sports av dem är tveklöst säkra att ha sina pengar hos. Många beklagar sig över hur snabbt det går hos i princip alla av de 10-15 bookies man hade valt om man lytt ditt råd.

Men visst kan man skylla det på girighet men då består den girigheten av att man vill vinna pengar på sitt spel och inte är nöjd med +-0 resultat varje år.

Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.