Sida 1 2 3 

Moderators: Redaktör

Stängd Topic Stängd
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Debattör
inlagd
Nån annan som betalat in som guldmedlem och sen inte får några spel? Svarar inte på mail och inte ett spel på en vecka...

Vad har hänt?

Inlägg: 62 | Registrerad: Tue 2007 09 04 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Kanske fått rumsarrest i supporten.

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
inlagd Göm replik
Big Grin

Inlägg: 36 | Registrerad: Sat 2007 07 07 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Jag är silvermedlem vilket ger rätt till två valfria analyser under en månad. Jag skulle vilja utnyttja en av dessa analyser nu om det går bra?

Man united möter Al Hilal idag. Jag skulle behöva en totalanalys av hur detta saudiska lag spelar! Matchen börjar kl 13 så jag hoppas kundtjänst på Malta tar lunch innan dess.

MVH Sten

Inlägg: 2 | Registrerad: Mon 2006 07 24 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Vad är boggen?

Inlägg: 104 | Registrerad: Wed 2005 01 05 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
quote:
Man united möter Al Hilal idag. Jag skulle behöva en totalanalys av hur detta saudiska lag spelar! Matchen börjar kl 13 så jag hoppas kundtjänst på Malta tar lunch innan dess.

Big Grin

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Sista(?) inlägget från boggen. Kan man tolka som att han checkat ut. --:--

Här verkar det också stängt. Roll Eyes http://boggbetting.forumup.se/

Investerare
Bild av Glenn.S
inlagd Göm replik
Han e väl uppköpt av sportjänsten killingme

Inlägg: 1582 | Registrerad: Sat 2005 02 12 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Läs min senaste krönika där jag vanligen skriver..

Mvh Simon Bogg

Inlägg: 81 | Registrerad: Wed 2007 05 30 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by S_Bogg:
Läs min senaste krönika där jag vanligen skriver..

Mvh Simon Bogg

http://www.kakbladet.com/ ?

Debattör
inlagd Göm replik

Inlägg: 97 | Registrerad: Wed 2004 04 07 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
quote:
Kanske fått rumsarrest i supporten.

Låg ganska rätt där med andra ord. Smile

Kommentator
inlagd Göm replik
Spelindustrin lär inte vara enda marknaden med mkt fuffens bakom kulisserna Razz

Inlägg: 45 | Registrerad: Fri 2007 10 26 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Surkart
inlagd Göm replik
Intressant krönika.... Boring

Does Wayne Brady have to choke a bitch?

Inlägg: 1199 | Registrerad: Tue 2004 01 13 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
Bild av pacman75
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Sani:
Intressant krönika.... Boring

På vilket sätt skulle denna fullständigt oseriösa krönika kunna kallas intressant?
Killen är ju *** bitter. Supportpersonal kan väl knappast förväntas att rätta bookien oavsett företag. eller? Att just hans rekar skapar storförluster för bookiesar kan man kanske även det ta med en nypa salt.

Inlägg: 39 | Registrerad: Mon 2007 10 08 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Surkart
inlagd Göm replik
med tanke på att det var en gäspande smilie så trodde jag ironin lyste igenom.... Roll Eyes

Does Wayne Brady have to choke a bitch?

Inlägg: 1199 | Registrerad: Tue 2004 01 13 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
Bild av pacman75
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Sani:
med tanke på att det var en gäspande smilie så trodde jag ironin lyste igenom.... Roll Eyes

borde jag fattat...my mistake

Inlägg: 39 | Registrerad: Mon 2007 10 08 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
Bild av pacman75
inlagd Göm replik
Rätt så roligt ändå att läsa att han verkligen tror att han har såpass grym insyn i företaget efter någon månad i en ***** support. otroligt hur ***** naiv man kan vara .....men å andra sidan vägen till VD-stolen låg väl inom räckhåll för denna otroligt begåvade människa.

Smile

Debattör
inlagd Göm replik
Tjena,

Jag kommer i fortsättningen att presentera all min stats på www.sbbetting.dinstudio.se

Givetvis är det av yttersta vikt för att kunna ses som hyfsat seriös och jag beklagar att detta inte har gjorts tidigare, även om jag bokfört mina spel på ON när jag upptäckte att detta gick att göra.

Visst det är rätt magert för tillfället, men det ska bli intressant och se hur man ligger efter kanske 2000 spel.

Tacksam för åsikter om vad jag kan komplettera min stats med.

Lite svårt att lägga ut rekarna, kanske kan göras i efterhand, men då är frågan hur seriöst det skulle betraktas?

Sedan beklagar jag min inställning och mitt humör som ofta växlar alltför mycket, detta är någonting jag kommer att jobba hårt med för att få bort.

Sedan vill jag be Nordahl offentligt om ursäkt för vissa dumma grejer jag gjorde tidigare mot honom, även om dessa inte var illa ment på något sätt.

Mvh Simon Bogg

Inlägg: 81 | Registrerad: Wed 2007 05 30 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
Publicera rekarna vid matchstart, annars får statsen ingen trovärdighet.

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Blir ett sånt väldigt meck bara, det går säkert att ge ngn referens som kan verifiera det jag spelat om det är ngn som tvivlar på att jag är ärlig.

Kommer ju även att uppdatera hemsidan om den aktuella statsen dag för dag, denna info kommer också dagligen gå ut till mina kunder.

Dessutom kan jag ge ett löfte om att om jag mot förmodan kommer att publicera ett arrogant eller elakt inlägg på något av de forum jag skriver på i framtiden oavsett provokation (och med viss reservation om att folk kan skriva i mitt namn) kommer att donera 5000SEK till barncancerfonden (vilket givetvis också då kommer att bevisas att så har gjorts)

Det är inte acceptabelt hur jag har uppträtt i vissa situationer, jag skulle nog ha ett betydligt bättre anseende här på AoS ialf om jag betett mig korrekt.

Men samtidigt , håller ni inte med om att i Sverige är det väldigt fult att framhäva sig själv och att man tycker att man är bra på det man gör?

Oki kan hålla med om att det är att be om trubbel, givetvis hänger det även samman med hur man säger det och om man backa upp det på ngt sätt.

Det är ialf en mer ödmjuk Boggen som kommer synas i framtiden.

Mvh Simon Bogg

Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
Det är inte särskilt svårt att fixa ett script som automatiskt publicerar en viss text vid en viss tid. Snarare bland det vanligaste som finns i scriptväg. Men klart, ska du köra ren HTML som verkar vara fallet nu, så blir det värre.

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Det är inte alls fult att framhäva sig själv men gör man det så måste man leverera också!Och jag har inte sett någon stats på dig att du skulle vara så bra som du hävdar.Det var inte så länge sedan du försökte starta en hemsida där du satsade halva eller till med hel kassan på en match inte speciellt seriöst.

Inlägg: 10 | Registrerad: Sun 2005 05 15 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
STATS SBB TOM 21/2-08

Totalt satsat antal units: 92

Återbetalning antal units: 96.69

ROI (Return Of Investment) 121%

Bra på att räkna boggen? Big Grin

Inlägg: 2 | Registrerad: Mon 2006 07 24 Ändra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Antagligen har du inte läst att det fanns levande också, vilket givetvis inte kan redogöras för innan matcherna har avslutats.

Vid det aktuella tillfället hade det satsats 80 units på spel som avgjorts, vilket ger 80 units satsat- 96.69 åter - ROI 121%

Nu har vi satsat 100 och har ett ROI på 117.59 med ett spel levande på 8 units.

Det går faktiskt riktigt bra, har förstärkt redaktionen med en oerhört kunnig kille inom framförallt europeisk basket.

Brände dock tungt häromdagen på KaiPa- Tappara i finska ligan, vi hade Tappara. Ledde 3-2 med 1.41 kvar. Då kom 3-3 Mad

Annars rullar det på riktigt bra som sagt, men givetvis är vi bara i början och det kan inte göras ngn bedömning ännu på statsen.

Ni missar väl inte H2H på Svenska Spel idag? Björngren- Jacobsen Jacobsen 1.80

Tack för den SVS thumbs

Mvh Simon " Boggen" Bogg

Debattör
inlagd Göm replik
Snart 100 lagda spel för SBB och dryga 118% i ROI. En träffprocent på 61%.

Även om det bara är lagt 100 spel så är det väl en fullt godkänd start?

Blir svårt att hålla det sett över 500-1000 spel men målet borde väl ligga på ett ROI på 105.

Den svenska bollen har börjat, men det är främst i division 1 och division 2 godbitarna finns. Jag har gjort ett ofantligt stort jobb med dessa serier och skaffat mig kontakter i många av lagen, sådan information som kommer direkt från insidan av lagen är ju ovärderlig.

Kommer åka runt i Sverige och se matcher på plats, det ser jag verkligen fram emot. Boggen kommer att synas på allt från Gamliavallen uppe i Umeå till Klostergårdens IP i Lund fan_to_you

Mvh Simon "Boggen" Bogg

Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by S_Bogg:
Snart 100 lagda spel för SBB och dryga 118% i ROI. En träffprocent på 61%.

Även om det bara är lagt 100 spel så är det väl en fullt godkänd start?

Blir svårt att hålla det sett över 500-1000 spel men målet borde väl ligga på ett ROI på 105.

Den svenska bollen har börjat, men det är främst i division 1 och division 2 godbitarna finns. Jag har gjort ett ofantligt stort jobb med dessa serier och skaffat mig kontakter i många av lagen, sådan information som kommer direkt från insidan av lagen är ju ovärderlig.

Kommer åka runt i Sverige och se matcher på plats, det ser jag verkligen fram emot. Boggen kommer att synas på allt från Gamliavallen uppe i Umeå till Klostergårdens IP i Lund fan_to_you

Mvh Simon "Boggen" Bogg

Bra jobbat!

quote:

Det är tronskifte på gång grabbar, (Giacobbo är dock grym) oki jag har lagt få spel hittils men återbetalningen helt ok, bäst ni håller utkick i fortsättningen för jag siktar på ett ROI efter 200 spel på 1