Debattör
|
Att du fått ta emot oförtjänt mycket skit Boggen kan jag hålla med. Dock har jag svårt att förstå hur du tänker när du säger och gör vissa saker. Du driver en betaltjänst där kunder mot betalning får information, analyser och spelrekar i utbyte. Förutom att leverera bra spel är ju ens rykte och det förtroende ens kunder känner väldigt viktigt för att få nya kunder och behålla ens gamla. Exempelvis tror jag Sportinginvest tappade en del potentiella kunder efter deras "storm" tidigare i år. På samma sätt kan jag inte förstå hur det kan vara positivt för din betaltjänst då du snackar om hämnd mot din förre arbetsgivare, offentligt avslöjar uppgifter tagna från din f.d. arbetsgivare och även hänger ut vissa personer med namn och personnummer på Internet.
|
| |
|
Informationsletare
|
quote: Originally posted by Krutov: Att du fått ta emot oförtjänt mycket skit Boggen kan jag hålla med. Dock har jag svårt att förstå hur du tänker när du säger och gör vissa saker. Du driver en betaltjänst där kunder mot betalning får information, analyser och spelrekar i utbyte. Förutom att leverera bra spel är ju ens rykte och det förtroende ens kunder känner väldigt viktigt för att få nya kunder och behålla ens gamla. Exempelvis tror jag Sportinginvest tappade en del potentiella kunder efter deras "storm" tidigare i år. På samma sätt kan jag inte förstå hur det kan vara positivt för din betaltjänst då du snackar om hämnd mot din förre arbetsgivare, offentligt avslöjar uppgifter tagna från din f.d. arbetsgivare och även hänger ut vissa personer med namn och personnummer på Internet.
kolla den nya bilden på hans hemsida så ser du ju att killen inte mår bra, ser ju sjukligt störd ut
|
| |
|
Debattör

|
quote: kolla den nya bilden på hans hemsida så ser du ju att killen inte mår bra, ser ju sjukligt störd ut
Verkar i allafall ha fått vindsrummet på instutionen.
|
| |
|
Hedge Master

|
 "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen
|
| |
|
Surkart
|

|
Punter
|
quote: - Gör jag pengar på spel?
Tänker jag inte ens kommentera.
Då kan jag lika gärna göra det. Dina spelkunskaper imponeras i alla fall inte jag av och 120 spel eller vad det nu är säger ingenting. Dina attityd samt humörsvängningar är nog det värsta jag sett på ett forum, något som inte direkt skapar en seriös bild. Däremot kan jag inte klaga på din vilja att ständigt försöka framhäva dig själv. Tycks vara ett starkt behov.
********************************************* Vinnare gör inte annorlunda saker, de gör saker annorlunda.
|
| |
|
Forum administrator

|
Bra att Trollet sa till på skarpen för ofoget att hänga ut folk med namn och tom personnummer är helt oacceptabelt. Inte bara här på detta forum utan gäller hela nätet. Det är svårt att återfå någon form av saklighet i den här tråden då Simon känner sig (tror jag) hårt åtgången och då tyvärr svarar upp på samma vis. Ingen behöver ju följa hans spel eller köpa hans tjänst, dock har alla rätt att tycka vad de vill så länge inga personnagrepp görs eller falska påståenden postas. Vad avser Expekt och Simon så är mitt råd att ni reder ut era mellanhavanden en gång för alla. Om en parten känner sig orättvist behandlad så skaffa då ett juridiskt ombud och försök nå en acceptabel kompriss och lägg sedan ned det hela.
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.
|
| |
|