Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Punter
inlagd
Spelade igår Cantabria BM - Torrevieja BM hos sportingbet 2.35, övriga bolag låg innan oddsraset runt 2,10-2,45. För en timme sen såg jag att de annulerade vadet och då kontaktade jag deras kundtjänst som svarade att det vad tekniskt fel hos dem igår. Så att de annulerade alla vad i denna match. Självklart anvisade de mej till reglerna men vilka regler när allt var korrekt (inga fel oddssättning,eller ngt som skulle antyda att det var felet i själva vadet)

Hur det är möjligt att man kan göra så ?

Inlägg: 421 | Registrerad: Mon 2003 09 22 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Lirade samma och ser inte alls snyggt ut av Sportingbet. Tekniska fel är väl inget som ska drabba kunden, förstår inte vad de sysslar med här.

Mvh
Erik

Inlägg: 97 | Registrerad: Sat 2004 01 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
Jag skickade klagomål till http://www.gamblingcontrol.org

This message has been edited. Last edited by: biafra,

Inlägg: 421 | Registrerad: Mon 2003 09 22 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Sportingbet hänvisar till regeln om uppenbart felsatta odds trots att oddset inte var uppenbart fel. Vet inte varför man inte kör på godwill, supporten verkar knappt ha hört ordet ens...

Mvh
Erik

Inlägg: 97 | Registrerad: Sat 2004 01 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.