Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Sportstrader
Bild av Sanjo
inlagd
Hej Redaktören !

Förslag till din fond.
Villareal kan idag spelas till 42 ggr pengarna.
1X räcker för laget att avancera till nästa runda.

Anser stora chanser för villareal att avancera och blir det faktum kan man nog sälja till 30, 35.00

ett förslag

This message has been edited. Last edited by: Sanjo,

Ha de GöTT / Sanjo

Inlägg: 288 | Registrerad: Wed 2003 12 24 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
All sympati för det förslaget, men trots att Villareal i praktiken är klara så har de endast mäktat med att gå från startodds på 51 (2005-06-02) ned till dagens 41. Ett tag stod de i 80 på oddsbörserna. Jag tror inte det ens är säkert att laget sjunker för detta är inget lag som tar titlar. Att vara bland de 16 ger dem chansen, men räknar inte med något större spelintresse på dem från allmännheten.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Sportstrader
Bild av Sanjo
inlagd Göm replik
Okej tack för upplysningen.
Vi får se imorgon om det sjunker något, och ifall hur mycket.

Ha de GöTT / Sanjo

Inlägg: 288 | Registrerad: Wed 2003 12 24 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Sportstrader
Bild av Sanjo
inlagd Göm replik
Nu kan man sälja till 40 ggr pengarna

Köp 42.00
Sälj 40.00

Ha de GöTT / Sanjo

Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Det ger 1,048 på den initiala risken och är väl lite lågt jämfört med vad 1X gav på matchen? Du fick 1,15 på 1x så du måste ned till lägre än 36 ggr där.

Målsättningen med fonden är inte att hugga på allt som kan sjunka utan hitta alternativ till matchspel.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Sportstrader
Bild av Sanjo
inlagd Göm replik
Jepp förstår det,
Oddset kommer nog sjunka lite till imorgon hade inte tålamod och vänta.

Men jag förstår hur du tänker och det är rätt.

Ha de GöTT / Sanjo

Kommentator
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Redaktör:
Målsättningen med fonden är inte att hugga på allt som kan sjunka utan hitta alternativ till matchspel.

Gammal tråd kanske, men vad menar du med detta Redaktören? Det är väl bra att förutse marknader som sjunker (eller stiger)? Det är väl så Sportinginvests VM-fond fungerar? Det tänkandet har jag iaf när jag spelar på betfair.

Inlägg: 26 | Registrerad: Tue 2006 02 28 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.