SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Spelstrategier
Viktigast för dig|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
Forum administrator![]() |
Sätten att samla på sig information är oändliga numera och om du endast fick använda en källa vilken skulle du då prioritera högst? Tänk noga igenom vilken kanal som givit dig mest stöd för ett framgångsrikt spelande. Behöver inte betyda att du tjänat pengar utan att spelat har givit dig en kul stund eller nöje.
|
||
|
Hedge Master![]() |
Unibet och då pratar vi inte en kul stund eller nöje. Fast dom har varit vassare! "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
Forum administrator![]() |
Intressant, men föga överraskande att tidningarna online endast fått en (1) röst så här långt. De som anstränger sig så hårt att ha rätt information om lagen och de bästa spelen.
Lite för få svar så här långt, men att 8/23 väljer oddsjämförelse som viktigaste instrument säger en hel del. Där finns inget annat än marknadsinformation, men komprimerad i det enda som har betydelse; oddset. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
General wizard![]() |
Det skulle nog varit bra om "Kontaktnät" hade varit med som alternativ. Kollegor, spelare, tränare osv är nog den källa jag skulle välja främst iaf. Att använda kompilerad information är iofs inget fel. referensbookies är väldigt användbart. Men i kunskapsintensiva sporter/ligor är det ju A och O att försöka skaffa sig ett övertag mot bookmakern genom ett bra nätverk. I alla stora kända ligor och sporter så är informationen snarlik och tillgänglig för de flesta. __________________________________________________ An Internetbookie is a company who lends you an umbrella when the sun is shining and wants it back the minute it begins to rain. |
|||
|
|
Rekare |
Jag tycker TV, Ingen annanstans kan du ju fa lika mycket info om ett team som fran teamet sjalv. Se och lar..
|
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|