Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Tjena! Undrar om någon lite mer utbildad inom detta område kan bistå med hjälp. Jag söker något slags program eller liknande som kan ge mig en graf eller öka min info om hur stora risker man rimligen kan ta med sina insatser.

Bara för att ta ett exempel , låt säga att jag har 10.000 spel med roi 110% och snittodds 5 så skulle jag vilja leka lite med insatserna för att se vad som är rimligt utan att dalarna blir för djupa.

Inga svar om att det är oväsenligt för bookies inte tar de man vill endå, jag vet jag snittar kanske en bråkdels % av kassan per spel men vill endå lära mig mer om detta.

/Pursey

Inlägg: 10 | Registrerad: Fri 2008 01 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Spelskolan

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.