Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Investerare
Bild av Nordahl
inlagd
Står ofta inför problemet att välja vilken storlek på (A)hcp som är att föredra. Brukar gå på känsla, men inser samtidigt att det säkerligen finns ett bestämt rätt och fel i de flesta av fallen. Kan någon bjuda på en tabell av något slag?

Ett annat problem jag har är att "översätta" ett asian till vad det motsvarar i ett 1X2-spel. När det handlar om 0.5 är det inga problem, men hur avgör man var största spelvärdet ligger när det är 0.25 eller 0.75 som gäller? Ska jag t ex välja att spela en 1X2-1:a eller spela -0.25?

Tack på förhand! Smile

Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you…

Inlägg: 1866 | Registrerad: Sun 2005 11 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Surkart
inlagd Göm replik
Okej, jag kan väl vara snäll. little friend

http://forum.alltomspel.info/eve/forums/a/tpc/f/8726013.../135108789#135108789

När det gäller 0.75 och 1.0 så är det ju en klar fördel/måste att veta resp lags statistik för seger/förlust med fler än ett mål.

Does Wayne Brady have to choke a bitch?

Inlägg: 1199 | Registrerad: Tue 2004 01 13 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Investerare
Bild av Nordahl
inlagd Göm replik
GRAZIE, Sani thumbs

Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you…

Inlägg: 1866 | Registrerad: Sun 2005 11 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Hvala, hade kanske varit mera passande! Wink

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.