SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Spelstrategier
En asiatisk lathund?|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
|
Investerare |
Står ofta inför problemet att välja vilken storlek på (A)hcp som är att föredra. Brukar gå på känsla, men inser samtidigt att det säkerligen finns ett bestämt rätt och fel i de flesta av fallen. Kan någon bjuda på en tabell av något slag?
Ett annat problem jag har är att "översätta" ett asian till vad det motsvarar i ett 1X2-spel. När det handlar om 0.5 är det inga problem, men hur avgör man var största spelvärdet ligger när det är 0.25 eller 0.75 som gäller? Ska jag t ex välja att spela en 1X2-1:a eller spela -0.25? Tack på förhand! _______________________________________ Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you… |
||
|
|
Surkart |
Okej, jag kan väl vara snäll.
http://forum.alltomspel.info/eve/forums/a/tpc/f/8726013.../135108789#135108789 När det gäller 0.75 och 1.0 så är det ju en klar fördel/måste att veta resp lags statistik för seger/förlust med fler än ett mål. _________________________________ Does Wayne Brady have to choke a bitch? |
|||
|
|
Investerare |
GRAZIE, Sani
_______________________________________ Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you… |
|||
|
Forum administrator![]() |
Hvala, hade kanske varit mera passande!
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|