Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd
Nu har vi släppt den nya versionen av AlltomSpel-din portal för sport och betting! Jag hoppas du kommer finna denna version bar mycket bättre och att det blir lättare att hitta och se vad som är aktuellt.

Du kan söka på spelstopps datum, fritext säka och naturligtvis hitta under respektive sport och/eller liga. Vi kommer bygga om hela siten vad gäller det redaktionella också. Till och börja med är det spelförslagen och rekarn som finns i det nya formatet.

Alla kommentarer och krtik mottages med tacksamhet. Det är du som avgör om portalen är bra eller inte, jag kan endast motsvara dina förväntningar. Cool

Nu tillbaka in i webwerkstaden och knacka lite mer kod.

-----------------------------
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
På begäran har vi nu lagt i en jordglob på första sidan! Genom att klicka på den så får du upp samtliga nya inlägg sedan du besökte FORUMET senast. På detta sätt missar du nu varken vad som händer på siten AlltomSpel-din portal för sport och betting eller här på Forumet. Cool

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Det mesta grovjobbet kring AlltomSpels övergång från statisk till dynamsik site är nu bakom oss. Vi kommer fortsätta att putsa och ständigt förbättra oss. Har du synpunkter, funderingar eller förslag? Posta då dem här i forumet eller skicka oss ett mail på info@alltomspel.info!

Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.