Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd
Nu släpper jag på email uppdateringar igen, vilket är en funktion som jag vet att många uppskattar. På så vis kan du få ett mail från trådar som du bevkar och när någon replikerat på ditt/dina inlägg. Inställningarna vad ni vill ha gör ni själva i Personlig Zon eller direkt på en tråd.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Tackar.

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Potäten är pappaledig fram till våren och den ende som är reggad på forumet om det var det du var inne på. Märker du att samma sak händer som en gång tidigare så slå då larm. Jag prioriterar diskussionerna som vinner på att replikmail kommer ut. Vi har ju XP, UB, NB, Betsafe, Betsson och Bet365 reggade också om nu någon trodde att Sumpan var ensamma.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.