Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd
Med anledning av Don Toscanos inlägg på forumet och att han missat min hälsning om GOD JUL så vill jag informera. Det finns ett forum som heter My Space, vilket du når högst upp i menyn. Där kan du ändra dina uppsättningar och perferenser i forumet.

Du kan också bjuda in andra medlemmar till diskussioner på tu man hand eller en grupp av medlemmar. Reglerna på forumet gäller förstås, men inget av det som diskuteras i dessa privata rum blir offentligt. Kan vara ett bar sätt att diskutera spelidéer med andra innan du lägger ut dem offentligt i forumet. Kan också användas för att byta email och Messenger med varandra.

Använd de privata forumet och privat inlägg på det sätt som passar dig bäst. Mer information finns under hjälp. Detta är symbolen berdvid MY SPACE

-----------------------------
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.