Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Hej spelvänner!!

Undrar om det finns planer på att lägga upp en rss-feed på denna sida och kanske tom forumet ?? Det vore ju kanon.. Finns ju även möjlighet å göra en egen cool rss-reader med t.ex samurize eller liknande progam

MvH Tobbe

Inlägg: 9 | Registrerad: Tue 2004 02 10 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Jo för fan Smile

Klart vi ska ha rrs-feed och coola rss-reader med samurize Confused Big Grin

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Jo planer finnes. Jag har tittat på möjligheten över att göra detta då vi tekniskt inte har något problem. Det kan dock störa servern trafikmässigt, varför det inte ännu är aktuellt. Men någon gång under Q1 2005 så kommer det att komma! hat_off

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Låter kanon Redaktör...

Kanske ska förklara mig vad jag menade med samurize...
Samurize är ett kanon program om han vill ha t.ex livescore direkt på skrivbordet www.samurize.com hittar ni det på.. (klicka på download) på deras hemsida hittade jag bla ett script som hämtade nba score som nån hade gjort. Detta har jag använt flitigt finns även för fotboll mm mm.. Det går även att pilla ihop ett eget script som går ut på en hemsida och hämtar den information man vill läsa. (t.ex alltomspel's första sida)

Inlägg: 9 | Registrerad: Tue 2004 02 10 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
hat_off

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Hey, har ni lagt in RSS-stöd? Det va ett tag sedan det diskuterades...

Inlägg: 2 | Registrerad: Wed 2007 03 14 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Hej med dessa RSS kan du se de senaste 20 trådarna som det har postats i och det är sorterat på senaste replik;

To use this content island as an RSS 2.0 feed, use the following URL:
http://forum.alltomspel.info/eve/forums?a=ci&ci_id=4731011912&feedType=rss2

To use this content island as an RSS 1.0 feed, use the following URL:
http://forum.alltomspel.info/eve/forums?a=ci&ci_id=4731011912&feedType=rss1

To use this content island as an ATOM 0.3 feed, use the following URL:
http://forum.alltomspel.info/eve/forums?a=ci&ci_id=4731011912&feedType=atom03

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Under verktyg i menyn högst upp kan du finna aktuella RSS feeds som finns tillgängliga också, men du kanske inte orkade leta? Wink

Informationsletare
inlagd Göm replik
Hehe, tack för hjälpen. Missade det helt

Inlägg: 2 | Registrerad: Wed 2007 03 14 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.