Undrar om det finns planer på att lägga upp en rss-feed på denna sida och kanske tom forumet ?? Det vore ju kanon.. Finns ju även möjlighet å göra en egen cool rss-reader med t.ex samurize eller liknande progam
Klart vi ska ha rrs-feed och coola rss-reader med samurize
"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen
Jo planer finnes. Jag har tittat på möjligheten över att göra detta då vi tekniskt inte har något problem. Det kan dock störa servern trafikmässigt, varför det inte ännu är aktuellt. Men någon gång under Q1 2005 så kommer det att komma!
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.
Kanske ska förklara mig vad jag menade med samurize... Samurize är ett kanon program om han vill ha t.ex livescore direkt på skrivbordet www.samurize.com hittar ni det på.. (klicka på download) på deras hemsida hittade jag bla ett script som hämtade nba score som nån hade gjort. Detta har jag använt flitigt finns även för fotboll mm mm.. Det går även att pilla ihop ett eget script som går ut på en hemsida och hämtar den information man vill läsa. (t.ex alltomspel's första sida)
"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen