Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Punter
Bild av tenelux
inlagd
Jag skulle vilja ha en längre lista på senaste inlägg i forumet...kanske de 10 senaste istället för 5...för lite bättre överblick.

Inlägg: 304 | Registrerad: Tue 2003 09 02 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av tenelux
inlagd Göm replik
...

Inlägg: 304 | Registrerad: Tue 2003 09 02 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Experttippare
Bild av bunkern
inlagd Göm replik
Jag håller med dig Tenelux!! Så att man kan se alla inlägg på en dag. Jag är för en lista med minst de tio senaste olika rekarna eller spelförslag eller kallar vi dem för träd. Kanske till och med ännu fler så kallade träd. Vi får se vad Redaktören tycker om detta!! Jag vet att Redaktören menar att vi ska trycka på jordgloben för att se de senaste träden eller inläggen. Men jag står fast vid att det är bättre med dem på första sidan!!!

Inlägg: 1444 | Registrerad: Thu 2003 08 21 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Det finns nu en länk på första sidan som öppnar upp ett fönster med de 20 senaste och hoppas mina herrar blir nöjda nu. Den ligger högst upp under logga (AlltomSpel) och heter Senaste nytt på forumet.

Vi hör, vi ser, vi utför och ni blir ....?

-----------------------------
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av tenelux
inlagd Göm replik
nöjda och glada! Big Grin

Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.