Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd
Vårt forum har Karmapoäng vilket innebär att du får en viss titel efter att du har postat ett antal inlägg/repliker. Vissa har sedan fått en mer personlig titel baserat på begäran och därefter mitt godkännande eller för att de förtjänar det (?) ;). Den första listan gjordes för tre år sedan och kan vara i behov av en uppdatering. Jag skulle uppskatta en ny lista och posta gärna i denna tråd vad ni tycker titlarna skall heta. Nuvarande Karmapoäng är;

0-10 Informationsletare
11-20 Tyckare
21-50 Kommentator
51-100 Debattör
101-150 Tippare
151-200 Rekare
201-500 Punter
501-1000 Analytiker
1001-2000 Investerare
> 2000 Oddsmäklare

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kverulant
Bild av barry
inlagd Göm replik
nivån högre än Oddsmäklare borde väl vara "balkongrekare"

I'm to good for myself

Inlägg: 109 | Registrerad: Tue 2004 02 10 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by barry:
nivån högre än Oddsmäklare borde väl vara "balkongrekare"
killingme

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Cc
General wizard
Bild av Cc
inlagd Göm replik
Vad hände med min "General Wizard"? Mad

Inlägg: 554 | Registrerad: Thu 2003 10 02 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Den försvann då du tog klivet över Östersjön och intog en viss partisk hållning! Smile Men from fredag den 1/9 återkommer titeln Wink

Surkart
inlagd Göm replik
Jag är iaf unik Big Grin

Does Wayne Brady have to choke a bitch?

Inlägg: 1199 | Registrerad: Tue 2004 01 13 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Fyllkaja
Bild av bananbilen
inlagd Göm replik
jaha...e de så det funkar. Tänkte väl...för vad har jag skrivit som förtjänar titeln "Punter"?

Ändra till "Fyllo" beer cheers

Inlägg: 666 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Vissa önskemål expidieras snabbt! thumbs

Punter
inlagd Göm replik
quote:
bananbilen
Fyllkaja

killingme

Vinnare gör inte annorlunda saker, de gör saker annorlunda.

Inlägg: 227 | Registrerad: Sun 2004 02 08 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Investerare
Bild av Glenn.S
inlagd Göm replik
Hedonist fick jag aldrig in i telefonkatalogen noway Men kompisarna fick vara målvakt,agent o flanör Smile
Snälla red Wink

Inlägg: 1582 | Registrerad: Sat 2005 02 12 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Det är väl av samma orsak som inte ett föräldrapar fick döpa sin son till 666!

Fyllkaja
Bild av bananbilen
inlagd Göm replik
Smile

Inlägg: 666 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Investerare
Bild av Glenn.S
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Redaktör:
Det är väl av samma orsak som inte ett föräldrapar fick döpa sin son till 666!

Förmodligen Big Grin

Inlägg: 1582 | Registrerad: Sat 2005 02 12 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.