SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Generella forum frågor
Förslag och idéer
Spelombudsmannen to the rescue...|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
|
Kommentator |
Jaså det är här ni utstötta från mitt eminenta forum håller till...
För att visa vem som är bäst så ska jag här på Allt om spels forum starta en ny fond med hundra tusen i startkassa. Jag kommer bara att hålla mig till femlingar och sexlingar och uteslutande hålla mig till Svenska spel där jag anser mig hitta flest värdeodds... |
||
|
Hedge Master![]() |
Vad är oddset på att "mannen" har lumieres IP? "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
|
Surkart |
Det här är ju sandlåda om något.....
_________________________________ Does Wayne Brady have to choke a bitch? |
|||
|
|
Analytiker |
p.lumiere - vilken ynklig sk*t.
|
|||
|
|
Kommentator |
Seså, inte vara bittra för att ni har åkt ut med huvudet före från mitt eminenta forum...
Och vadå sälja Inter och Rostock idag ? Udinese var dagens bästa spel, gärna inbakat i minst en trippel... |
|||
|
|
Fyllkaja |
Du bakom detta nick...du ska nog inte klandra JJ då du själv är 100 ggr lägre människa....du e inte värd mkt du
|
|||
|
Forum administrator![]() |
Var det inte rätt uppenbart, vem som skrev och vem som låg bakom detta? Allt är inte värt att kommentera och jag tycker det är trist att se. Vissa människor lägger en så pass låg nivå på sina försök att vara lustiga.
Vänligen sluta med dylika påhopp på andra människor. Jag har annat att göra än att leka polis i ett Forum som är till för att ge människor en plats att diskutera spel på. Om du nu vill ironisera över Spelombudsmannen, varför inte göra det där det passar sig? Vidare så är världen större än att alltid dra upp SO i tid och otid. Hitta spelen istället för att hela tiden skälla på en person som du i alla fall aldrig skulle rygga. Om du nu köpte hans spelförslag och kände dig besviken så rikta kritiken direkt mot honom. Använd inte vårt Forum på detta vis är du snäll och detta nick vill vi inte se något mer! Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Kommentator |
Det finns något som heter humor men bortsett från Wagner så vet inte ni vad det ordet betyder...
Sluta med påhopp på andra människor ? Vad är det tölpen Laudrup har sysslat med när han har hoppat på i princip varenda inlägg som jag har skrivit... Värst var det när jag råkade räkna fel en gång där jag blev hånad om och om igen från alla möjliga håll och kanter, så kom inte och diskutera om låga människor och att inte hoppa på andra människor... |
|||
|
|
Investerare |
heh... trodde faktiskt ett tag. Blev misstänksam när nicket började med "litet s"
|
|||
|
Forum administrator![]() |
Jag uppskattar humor och du om någon borde veta detta! Men ibland måste jag sätta stopp för även en öppen och fri debatt vilket jag djupt beklagar. Det har skapats en dålig stämning kring vissa typer av inlägg och påhopp, speciellt när det gäller den lilla sandlådan som svenska spelsiter består av. Ditt syfte är ibland mycket svårt att förstå.
Du öppnade en ny nick under JohnTalbot och jag lät dig hållas för att jag hoopades du skulle uppträda mer subtilt denna gång. Dock så är dagens tråd lite i det grövsta laget mot stackarn på SO. Kritisera honom på hans Forum så kark kan försvara sig eller som är mer vanligt, radera dig på en gång! Varför måste jag tvingas till att förstöra AlltomSpels Forum genom att agera polis och jag dina inlägg? Jag vill han en fri debatt och att kritiken skall ha sin självklara plats. Håll dig till spelreglerna och slipa av det grövsta. Folk förstår även nyanser och uppskattare mer dne typen av inlägg. Du är ofta (inte alltid) bara plump! Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Kommentator |
Jag kritiserar spelombudsmannen därför att han tror sig veta bäst och idiotförklarar alla som råkar ha en annan uppfatting än honom...
Dagens inlägg är dessutom skrivet med glimten i ögat och stor portion humor, ingenting jämfört med Wagners kritik mot SO för några veckor sedan... Men då var det ingen som kritiserade honom... Dålig stämning säger du... Det är ju bara för att en liten klick ( läs Laudrup, Wolfman och Bananmannen Det är många medlemmar som inte skriver ett enda inlägg och tacka fanken för det, de vågar väl inte uttrycka sina åsikter av rädsla för att bli påhoppade. Och nu menar jag inte bli påhoppade av mig utan av den finska maffian... Var lite mer objektiv i din bedömning käre redaktör, det är inte jag som skapar dålig stämning här. I´m the good guy you know... |
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
Generella forum frågor
Förslag och idéer
Spelombudsmannen to the rescue...