quote:Originally posted by Cobra: Jag undrar om ni inte ska ha något trav på eran site.
Är dock mycket medveten om att att dessa summor ni satsar per unit ALDRIG går att få in.
trav eftersökes av mig.
Hej Cobra och välkommen till AOS forum!
Från tid till annan så rekas det även trav här. Men hittills enbart på forumet. Orsaken är helt enkelt att vi inte har någon fast travskribent/rekare i organisationen. Hittar vi någon som är villig och dessutom är duktig nog att reka så finns det inga hinder.
Vad gäller insatser på de spel vi gör så förstår jag inte riktigt vad du menar. Vi undviker att tala om summor, dels för att det inte har relevans. Alla spelar med sin egen kassa helt enkelt. Dels av det enkla skälet att det kan bli extremt höga insatser som inte är rimliga att få in hos en bookmaker. Vi kör med units generellt, i exemplen har vi angett 1000:-/unit för att ha någon slags referens bara.
__________________________________________________ An Internetbookie is a company who lends you an umbrella when the sun is shining and wants it back the minute it begins to rain.
quote:Originally posted by Bajen1: :D...hur mycket duktig ska han - hon vara i din tycke
Målsättningen för hela Expertgruppen är att den över tiden skall generera en återbetalning om minst 110 %. Dvs 110 kr per satsad hundralapp. Om du eller någon annan känner sig kunna klara detta, så är du mycket välkommen att kontakta redaktionen på, info@alltomspel.info
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.