SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Generella forum frågor
Förslag och idéer
Saknar en portfölj|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
Kommentator![]() |
Saknar en portfölj, en portfölj som är enkel och läsa, där ni skriver några rader om spelet och hur ni uppskattar spelet i %, samt var man hittar det bästa oddset, varför inte ha en portfölj med alla olika områden.
Som varar på ett år och så vi kan få se hur den växer från dag till dag En portfölj som man kan rygga på, ni e ju ganska många tippare så får ni i hopp ett spel var pär vecka se räcker ju det, Varför inte använda kalysformel så behöver ni inte bråka om insatsen? Har varit in och titta på respektive tippare och tycker att era spel kommer I skymundan. Vore fint om det visades direkt när man kommer in på sidan. Plus att tillsammans skulle ni få ett samanslaget spel att växa säkrare, Men allt det här vet ni redan så varför inte en samanslagen portfölj på första sidan. Skulle locka spelare som kommer in och vänder som mig, att komma tillbaka varige dag. I alla fall är det de jag saknar, någon mera som tycker om den iden???.. |
||
|
Forum administrator![]() |
Hej Ricko,
kul att din fråga kom precis när siten håller på att byggas om. Från och med i morgon kommer det du efterfrågat och du kommer kunna hitta rekar på ett mycket enkelt sätt. Jag räknar med att sätta denna nya versionen av AlltomSpel kring lunchtid i morgon Vi kämpar på och står fast vid målet om att bygga Sveriges bästa site för sport och betting ----------------------------- Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Punter![]() |
Låter väldigt spännande!
|
|||
|
Kommentator![]() |
Då ser jag fram imot ett återbesök i morgon
Får ni "portföjen" eller "portföljena" att växa i rätt fart,så lär det inte ta allt för länge inan ni är bäst i Sverige Fins det aktsier till salu |
|||
|
Experttippare![]() |
Jag håller helt med dig Ricko angående en portfölj, tycker att vi på siten skulle kunna köra en sådan så att ni spelare och medlemmar skulle kunna följa den och se hur det har gått. Ser att redaktören redan svarat dig, om att siten håller på att göras om. Men ska ta ett snack med honom senare om att vi skulle kunna starta en gemensam portfölj som NI kan se och följa.
|
|||
|
Kommentator![]() |
Sidan har blivit snyggare och lättare att nagivera på
""Natten kamp segrar vi i om vi krigar tillsammans, hur det en slutar, när gryningen kommer stiger en röd sol mot en ljusblå himmel. Lazio4Ever"" |
|||
|
Punter![]() |
Mycket bättre layout nu måste jag säga. Ser riktigt bra ut. Men jag saknar min favoritlänk..."senaste nytt på forumet". Den länken klarar jag mig inte utan.
Annars mycket bra! |
|||
|
Punter![]() |
Jag tar tillbaks det jag sa om favoritlänk. Har just förstått hur jordglobslänken fungerar. Fungerar minst lika bra!
Om man får vara petig så skulle jag inte ha något emot en liten jordglob någonstans på förstasidan. Går det för sig kanske? |
|||
|
Experttippare![]() |
tenelux Du vill se senaste inläggen på sidan. Jag har förespråkat en variant där rubrikerna som står under "Nytt på forumet sedan du var här senast" ska göras om till att man bara ser de olika träden. Alltså så här exempelvis:
Förslag och idéer » Reply To: Saknar en portfölj - tenelux (7) För varje ny reply på ett träd så ser man att siffran ändras från (7) och när jag svarar så kommer den att ändras till(8)och att trädet samtidigt blir svart. Då vet man att det är ett nytt inlägg i det trädet. Jag gillar inte att det står som TEX. Ishockey » Reply To: HV 71 - Malmö - bg_daniel (6) Ishockey » Reply To: HV 71 - Malmö - tenelux (6) Ishockey » Reply To: HV 71 - Malmö - bg_daniel (6) Totalt onödigt att se varje replik komma upp i "Nytt på forumet sedan du var här senast" Tycker att det räcker med att siffran ändras i trädet, från 7 till 8 i det här fallet och att den blir svart. Då vet man att det är ett nytt inlägg i det trädet. Vad tror du om dettta förslaget tenelux ? [This message was edited by bunkern on Wed November 19 2003 at 18:12.] |
|||
|
Punter![]() |
Det jag egentligen är ute efter är det du säger. Att man tydligt ser nya trådar OCH inlägg. På ditt sätt så behövs det bara en lista.
Ett mycket bra förslag...du får min röst! |
|||
|
Experttippare![]() |
Tackar för det då är vi överens, då ska bara redaktören ändra det när tid finns och det blir säkert snart
|
|||
|
quote: Mycket bra idé och jag skall se om jag kan klara av att installera detta. En jordglob på första sidan på AlltomSpel som tog upp nyheter på forumet. vore lysande. Tack Tenelux. ----------------------------- Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
quote: Hej Ricko, sedan en tid tillbaka och i vissa fall sedan starten har vi eller haft historik på samtliga kolummer. Där kan du se alla spelen som våra experter lagt och de fallit ut. Vidare så visar vi hur många spel de lagt, antal rätt och fel. Vinstutveckling på senaste 5 och totalt. Titta här så får du se hur det ser ut. Premier League kolummen, där du kan se att Whites lagt 39 spel har 23 rätt 2 spel i retur och 14 fel; Vunnit 307,38 brutto på en insats om 238; +5,75 sista 5 och 69,38 totalt samt en avkastning om 129% på insatta spel. Vi anger i units och en unit kan vara det du bestämmer själv. T.ex. 100 kr per Unit ger att om du fäljt Whites samtliga spel hade du satsat 23 800 kr och vunnit 6 938 netto. Det är väl en ganska bra avkastning på de spelen eller vad tycker du Ricko? Historik och portföljer kommer snart upp på samtliga kolummer. Har inte hunnit de ännu med layout skiftet, men snart kan du åter fälja samtliga experters spel och om de är värda att rygga eller ej. ----------------------------- Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Kommentator![]() |
jo de är bra ,Whites och Johan är värda att rygga på. övriga nja
|
|||
|
Bra att du ligger på Ricko
Vad tror du om detta till att börja med som vi nu lagt upp bland US Sports rekarna? Kan det vara något som liknar vad du är ute efter? Dessutom tycker jag det verkar ganska vettigt att rygga dessa båda herrar också. ----------------------------- Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Analytiker![]() |
Det känns skönt att du (Ricko) har detta förtroende för oss övriga
"jo de är bra ,Whites och Johan är värda att rygga på. övriga nja" Det är bra att du kommer med RIS & ROS, då jag iallafall blir mera taggad att hitta bra spel som du kan fundera om du vill rygga eller inte Kärlek på burk Norrlands Guld |
|||
|
Kommentator![]() |
Jo mycket bra med ""US Sports rekarna"" de går ju att göra bättre men de ser mycket bra ut. annars så e det bara fotboll som gäller för mig.
"jo de är bra ,Whites och Johan är värda att rygga på. övriga nja" Gillar inte att rygga över huvudtaget men brukar titta in och följa upp olika spelexperters tipps och därefter göra en egen värdering inan jag spelar. |
|||
|
Oddsmäklare![]() |
quote: Tack för de orden Ricko och jag skall göra mitt bästa för att motsvara fortsatt förtroende |
|||
|
Du som saknat vår historik och/eller portföljer kan nu ta del av samtliga spel vi lagt på AlltomSpel från det att höstsäsongen satte igång på allvar.
Vår historik är nu samlad på ett ställe, läs mera här ----------------------------- Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Kommentator![]() |
|
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|