Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Rekare
inlagd
Mr Redaktorn.

Jag har inte varit in pa AoS pa lange. Ber om ursakt for det. Det har blivit stora andringar sen jag var har sist. Wagners lay fond nerlagd och US teamet borta. Vart ar AoS pa vag? Ska ni aveckla spel helt och bara syssla med journalistik i fortsattningen?

Inlägg: 154 | Registrerad: Mon 2005 01 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Intressant fråga du ställer och ett av problemen är att det är svårt att hitta bra rekare. Några av de bättre har bytt sida och då kan de ju inte fortsätta att reka naturligtvis. Sedan är det ersättningarna som inte är det enklaste då annonsörerna gärna hellre lägger sina pengar där torskarna finns. Vi har gått mycket bra på våra spel och inte bara en gång jag fått motfrågan: "Varför skulle vi vilja ha dina läsare som kunder"? De vet att jag vägrar reka Svenssonstil med multiplar och favoriter till underodds.

Kunde jag ta betalt av läsarna så vore det enklare, men även bra information skall ju vara gratis tycks den allmänna meningen vara. Vi har dock en del på gång och jag hoppas fortsätta att kunna bjuda på en bred webbtidning även i fortsättningen. Under tiden så får du njuta av de eminenta trådar som numera finns i vårt forum.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Men det har iaf varit bättre drag på forumet de senaste veckorna och det är ju trevligt. Själv sysslar jag bara med livebetting nu för tiden så det finns ingen tid för att lämna rekar när något fint dyker upp, men det är alltid roligt att komma hit och läsa om vad som händer i spelvärlden och spelsverige, och till skillnad från övriga forum har de flesta här någonting vettigt att säga.

Inlägg: 102 | Registrerad: Mon 2004 04 12 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Rekare
inlagd Göm replik
quote:
Under tiden så får du njuta av de eminenta trådar som numera finns i vårt forum.

Ja det ar ett brett utbud, Man blir bade road, forvirrad och i bland smatt chockad men aven lard. Det finns en del kunnigt folk och jag suger i mig den information jag tycker jag behover. thumbs

Inlägg: 154 | Registrerad: Mon 2005 01 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.