SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Generella forum frågor
Förslag och idéer
Vill du hjälpa till?|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
Forum administrator![]() |
Inför säsongen 2004/2005 söker vi moderatorer till Forumet. Din uppgift blir att öka debatten i respektive underforum och se till att kvaliteten och trafiken ökar. En levande debatt är grunden för ett bra forum. Fram till nu tycker jag kvaliteten är hög och de flesta som postar och kommenterar har något bra att tillföra. Om forumet skall bli en bra samlingsplats för oss som spelar online behövs ett ökat engagemang. Vi håller högt i tak och så länge du håller dig till lagen och tryckfrihetsförordningen så är det helt OK. Jag är emot censur och ensidigt tyckande!
Kravet för att vara moderator är att du tar din uppgift på allvar och gillar idén med AlltomSpel. Vi vill via siten tillhandahålla bra information kring spelmarknaden och lönsamma spelförslag för våra läsare. Driften är idag finansierad via annonser, varför vi uppskattar om du använder våra annonsörer och klickar på deras banners när du vill öppna ett konto. Jag är inte främmande för att införa betaltjänster på sådant som representerar ett värde. Bra information är värt att betala för, men då skall den också vara bra. Du som ställer upp som moderator kommer premieras i någon form. Är du intresserad skicka då ett mail till redaktionen på info@alltomspel.info. Alla förslag och önskemål på vad ni vill se på siten respektive Forumet mottages också med stor tacksamhet. AlltomSpel skrivs för er läsare och kan alltid bli bättre. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
||
|
Forum administrator![]() |
Jag vill tacka de 6 som via mail anmält sitt intresse att ställa upp som moderatorer. Ni kommer kontaktas via e-mail inom kort.
Till er andra: Det är kul att se att medlemsantalet stiger och att allt fler besöker Forumet dagligen. Dock är det fler som bara läser än som postar frågor, ideér eller bra spelförslag. Inget är för litet att diskutera och våga skriv. Här på AlltomSpels Forum vill vi hålla högt i tak och ambitionen är att hitta bra och intressanta spel. Inte att häckla varandra. Om du inte frågar får du heller aldrig svar. Jag vet att vi bland medlemmarna har många mycket duktiga punters. Det finns också de som är relativt nya och spelar främst som ett litet roligt nöje. Ta ett steg framåt mot tangentbordet. Idag har vi t.ex. 2 Allsvenska matcher, Island, Norge för att bara nämna fotbollen. Måste finns idéer och undringar kring dessa matcher, eller hur. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Hedge Master![]() |
quote: "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|