Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd
Du har kanske sett att en del av medlemmarna har en bild och signatur eller båda delarna? Det kan du också göra om du vill. Gå in på MY SPACE och välj profile. Du kan länka till en gif bild om den håller sig inom 150*150 pixlar och inte är för många k.

Du kan också lägga in en signatur om du vill. t.ex. din devis, bra uttryck eller något annat som säger lite om vem du är som person.

Detta är helt frivilligt och kan bli rätt kul tycker och tror jag. Big Grin

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
Bild av 202walker
inlagd Göm replik
Nu blir jag inte riktigt klok. Om jag går in på "Profil" --> "Se/Ändra din profil" --> Ner till "Avatar / Picture URL" --> "Edit" så verkar jag bara kunna välja de "defaulta" avatarerna? Var skriver man in URL till avataren? Jag har kanske missat någonting jätteenkelt? Eller är det kanske bara förbehållt Premium-medlemmar?

This message has been edited. Last edited by: 202walker,

Inlägg: 63 | Registrerad: Wed 2004 11 03 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Det var en box som inte fyllts i på behörigheter, men nu är det ordnat!

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.