SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Generella forum frågor
Förslag och idéer
KAN INTE VI BLI B�TTRE|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
|
Rekare |
Varför finns inga diskussion kring matcher som spelas varje dag inom fotboll etc...
Det brukar vara i snitt en diskussion kring endast en match om dan.... Undrar om ni som är registrerade medllemar - vad gör ni, läser ni bara andras inlägg eller??? Kan ingen leta fakta om matcher så att sajten blir bättre istället för sämre som jag tycker att den är nu.... Kan vi inte börja vinna pengar över nättbolaget genom att diskutera, försöka hjälpa varandra istället för att hacka på varandras inlägg... Kan vi inte bli mer seriösa och försöka få någon slant extra för roliga grejer i livet... Man måste hjälpas åt med fakta och forslag om olika spel... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~HoPpEt Är DeT sIsTa SoM öVeRgEr MäNnIsKaN~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
||
|
Hedge Master![]() |
Är det du Palle/Zico/Tusen-brorsan/Pro-betting?
"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
Punter![]() |
Kan det verkligen vara det?
Han skriver ju full längd på raderna. Det brukar väl inte den stor zico göra? Men spelmöstret är likt det håller jag med om. |
|||
|
Hedge Master![]() |
Nää, men nån gång ska han väl lära sig maskera nicket/nicken "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|