Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Debattör
inlagd
Tittade in och läste under spelförslag. Eller om det var en reklamkampanj för Multibet? Är inte riktigt säker... Roll Eyes

Hursomhelst måste man ju bara vända sig kraftigt emot liknande skräp:

quote:
Slovakien givetvis storfavorit idag med blyga 1,22 på segern. Spelvärt eller inte? Du bedömmer, men precis som i Sveriges match är det snabba 20 % i avkastning för 2,5 timmars TV tittande? Vilken bank ger de villkoren?

Tja, det är inte många banker som har de villkoren. Men samtidigt riskerar man inte att förlora alla sina pengar i ca. 20% av fallen...

Mvh
Erik

Inlägg: 97 | Registrerad: Sat 2004 01 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Helt rätt Bearbrother att du inte hos en bank riskerar att förlora pengarna! Mina små krönikor kring VM är just det, krönikor. Jag försöker utröna om det är värde eller inte hos Multibets oddssättning. Igår varnade jag för USA, medan jag tyckte att Sverige var rätt trots det låga oddset.

Konkreta spelförslag är alltid åtföljda av en värdering och ett insatsförslag. När vi skriver under rubrikerna Spelförslag Fotboll eller Spelförslag Övrig sport är det i upplysande syfte. Konkreta spelförslag hittar du under Spelförslag Fotboll/respektive liga eller Spelförslag Övrig sport/respektive sport. Om du eftersöker en större tydlighet så hoppas jag att du fått det nu.

Multibet är en bookmaker som det kan vara värt att ha i portföljen då de nu erbjuder singlar och har en låg WIG.

Spelförslag är då Expertgruppen gör en analys, värderar, föreslår ett odds, en lämplig bookmaker och slutligen ett insatsförslag.

Sakfrågan huruvida Slovakien vinner 8 av 10 ggr mot Schweiz är en annan sak. Den skulle jag ställa mig lite tveksam till om jag rekade matchen och gjorde ett riktigt spelförslag.

Kommentera gärna igen då all återkoppling uppskattas enormt.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
quote:
Helt rätt Bearbrother att du inte hos en bank riskerar att förlora pengarna!

Precis. Alltså tappar begreppet "bankränta" när det gäller enskilda spel all möjlig relevans.

quote:
Konkreta spelförslag är alltid åtföljda av en värdering och ett insatsförslag. När vi skriver under rubrikerna Spelförslag Fotboll eller Spelförslag Övrig sport är det i upplysande syfte. Konkreta spelförslag hittar du under Spelförslag Fotboll/respektive liga eller Spelförslag Övrig sport/respektive sport. Om du eftersöker en större tydlighet så hoppas jag att du fått det nu.

Det hade jag inte koll på. Tackar för klargörandet.

Fortsätt med ert fina arbete!

Mvh
Erik

Inlägg: 97 | Registrerad: Sat 2004 01 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.