Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Punter
Bild av tenelux
inlagd
Jag har tidigare gjort en Kalkyl i Excel som jag lagt upp på forumet. Jag har slipat lite mer på kalkylen och lägger upp den nya här. Testa gärna och skicka kommentarer.
Skriv in Startbank och uppfölj med nuvarande bank. Skriv in Lagen, spel, förtroende och odds för att räkna ut spelvärde och hur mycket av banken som ska satsas(enligt kelly's formel).

Inlägg: 304 | Registrerad: Tue 2003 09 02 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av tenelux
inlagd Göm replik
Ehh...hittade ingenstans att lägga till filen. Hmmm. Redaktören kanske kan hjälpa mig med detta?

Inlägg: 304 | Registrerad: Tue 2003 09 02 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Skriv ett nytt inlägg och lägg den efter den förra tenelux! Detta underforum är det inte tillåtet att ladda upp filer. Alternativt kan du maila den till info@alltomspel.info eller webmaster@alltomspel.info så fixar vi upp den på ett lämpligt ställe Smile

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.