Det jag söker är sidor som mot betalning rekommenderar spel
Lita alltid på din kunskap och erfarenheten kommer med tiden. Annars om man ryggar ngn brukar bli så att man köper rekar under sämre odds eller missar spelet pga. man kan inte sitta 24 h om dagen och vänta på inkommande spel och kan hända i många fall att man missar rekar som går in och köper de som går inte in.
Att läsa på olika språk lyfter din kunskap väldigt mkt och varje förlorad vad är en lärodom.
Här kan jag bjuda på en sidan där du kan läsa många olika tidningar och med lära dej ngt nytt i livet inte bara vänta på att ngn ska komma med spel och rädda dagen
Jag vill rekomendera dig Amrish Kubavats gratisspel på metrobloggen. Amrish delger sina guldspel gratis till alla sina hängivna fans. Värdespel utlovas varje dag!
Originally posted by Källe: Jag vill rekomendera dig Amrish Kubavats gratisspel på metrobloggen. Amrish delger sina guldspel gratis till alla sina hängivna fans. Värdespel utlovas varje dag!
Originally posted by Källe: Jag vill rekomendera dig Amrish Kubavats gratisspel på metrobloggen. Amrish delger sina guldspel gratis till alla sina hängivna fans. Värdespel utlovas varje dag!
Originally posted by Källe: Trodde folk förstod sig på ironi
Hade det varit Wagner hade det ju varit lätt att se ironin. Utan smiley eller bakgrund om postaren är det ju rent ut sagt omöjligt att se ironin då liknande sidor har rekats flitigt utan ett uns ironi
"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen
Nu är han i farten igen. Här får vi en till lektion i matematik:
"Lite intressant info kring denna match för er som vill ha garanterad vinst: Igårnatt gav (Vad jag hade sett) bet365 2.00 på rak 1.a och Svenska spel 2.00 på x2. Det innebar att om man kunde hitta något spel över 2.00 på dessa två spel så kunde man kombinera till ett surebet - dvs garanterad vinst! Nu fick jag uppgifter om att Ladbrokes ger 2.03 på x2. så om bet365 fortfarande ger 2.00 (så länge som...), och Om nu Ladbrokes ger 2.03 (så länge som...) så kan man med dessa till en säker vinst på 1,5% av insatsen genom jämn fördelning oavsett hur matchen slutar. Varken ladbrokes eller bet365 har heller insättningsavgifter på sina spel vilket gör att det blir ren vinst."