Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Min ide om betting går ut på att leta upp sk "experter" på nätet, följa dem ett tag och avgöra om de är duktiga och sedan börja rygga helt enkelt.

Det jag söker är sidor som mot betalning rekommenderar spel. Basketbet.se har jag redan hittat och den sidan verkar bra.

Så, några förslag?

Förresten, vart tog duktige Deny som brukade reka på det här forumet vägen?

Inlägg: 9 | Registrerad: Thu 2006 08 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tyckare
inlagd Göm replik
Tipsnytt.com är väll en sida som du inte kan ha missat eller? little friend

Inlägg: 18 | Registrerad: Mon 2007 09 10 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
quote:
Det jag söker är sidor som mot betalning rekommenderar spel

Lita alltid på din kunskap och erfarenheten kommer med tiden. Annars om man ryggar ngn brukar bli så att man köper rekar under sämre odds eller missar spelet pga. man kan inte sitta 24 h om dagen och vänta på inkommande spel och kan hända i många fall att man missar rekar som går in och köper de som går inte in.

Att läsa på olika språk lyfter din kunskap väldigt mkt och varje förlorad vad är en lärodom.

Här kan jag bjuda på en sidan där du kan läsa många olika tidningar och med lära dej ngt nytt i livet inte bara vänta på att ngn ska komma med spel och rädda dagen

http://www.refdesk.com/paper.html

Inlägg: 421 | Registrerad: Mon 2003 09 22 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Jag vill rekomendera dig Amrish Kubavats gratisspel på metrobloggen. Amrish delger sina guldspel gratis till alla sina hängivna fans. Värdespel utlovas varje dag!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.35674

Inlägg: 4 | Registrerad: Thu 2004 07 15 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
Bild av zarat
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Källe:
Jag vill rekomendera dig Amrish Kubavats gratisspel på metrobloggen. Amrish delger sina guldspel gratis till alla sina hängivna fans. Värdespel utlovas varje dag!

Den sidan skulle jag inte rekomendera. Vad är matematik?

Inlägg: 581 | Registrerad: Mon 2006 12 11 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
quote:

Hur kan du tipsa om sån skit?

Inlägg: 759 | Registrerad: Thu 2004 04 29 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Trodde folk förstod sig på ironi

Inlägg: 4 | Registrerad: Thu 2004 07 15 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
quote:
Trodde folk förstod sig på ironi

Hade det varit Wagner hade det ju varit lätt att se ironin. Utan smiley eller bakgrund om postaren är det ju rent ut sagt omöjligt att se ironin då liknande sidor har rekats flitigt utan ett uns ironi Wow

Inlägg: 759 | Registrerad: Thu 2004 04 29 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
Bild av Jarmo Pistol
inlagd Göm replik
Måste hålla med Ripx. Var bergsäker på att Källe stod i maskopi med Amrish.

Inlägg: 52 | Registrerad: Mon 2007 05 21 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Var det ironi så är han bra. Smile

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Jag fattade ironin. Släpp sargen gossar Wink

Inlägg: 97 | Registrerad: Wed 2004 04 07 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Är det någon som känner till någon sida som har historik av erbjudna odds?

Inlägg: 118 | Registrerad: Tue 2007 07 10 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik

Informationsletare
inlagd Göm replik
Kan rekommendera vår sida www.injuries.se !

Där får du Valuta för pengarna minst sagt

Inlägg: 9 | Registrerad: Tue 2007 12 25 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
Är ni ett registrerat företag? Vilka garantier finns och hur vet vi det? Samt, varför säljer ni era tjänster om ni är så bra som ni lovar?

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tyckare
inlagd Göm replik
Det luktar inte gott här! Läs under nyheter, högra kolumnen, där hittar jag tre stavfel på två meningar. Seriöst. hammer

Inlägg: 20 | Registrerad: Tue 2007 10 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
Sidan ger inget gott intryck. Stavfel i kombination med dålig design är ingen hit.

Analytiker
Bild av zarat
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by zarat:
quote:

Den sidan skulle jag inte rekomendera. Vad är matematik?

Nu är han i farten igen. Här får vi en till lektion i matematik:

"Lite intressant info kring denna match för er som vill ha garanterad vinst:
Igårnatt gav (Vad jag hade sett) bet365 2.00 på rak 1.a och Svenska spel 2.00 på x2. Det innebar att om man kunde hitta något spel över 2.00 på dessa två spel så kunde man kombinera till ett surebet - dvs garanterad vinst!
Nu fick jag uppgifter om att Ladbrokes ger 2.03 på x2.
så om bet365 fortfarande ger 2.00 (så länge som...), och Om nu Ladbrokes ger 2.03 (så länge som...) så kan man med dessa till en säker vinst på 1,5% av insatsen genom jämn fördelning oavsett hur matchen slutar. Varken ladbrokes eller bet365 har heller insättningsavgifter på sina spel vilket gör att det blir ren vinst."

Inlägg: 581 | Registrerad: Mon 2006 12 11 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.