SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Tipsa om bra siter
Helt otroligt, jag vinner på 97% av matcherna|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
|
Informationsletare |
Jag spelar på Basket och Baseball och det här systemet är helt otroligt, gå in och kolla, du har inget att förlora
Edit: Börjar snart likna mannens sajt det här, men såna här dåraktigheter har vi nolltolerans emot. This message has been edited. Last edited by: Trollet, |
||
|
|
Punter |
"Du kan räkna med att vinna 49 av 50 vad som du väljer att spela på. Alltså en vinstchans på 97%"
-Själv reagerade jag mest på hur du lyckats få fram 97% baserat på 49 av 50. Resten orkar jag inte bry mig om. Har hört och sett liknande svammel förut. ********************************************* Vinnare gör inte annorlunda saker, de gör saker annorlunda. |
|||
|
|
Fyllkaja |
Edit: URL borttagen Stämmer det inte så kommer jag söka upp Dig. Mvh This message has been edited. Last edited by: Trollet, |
|||
|
|
Tippare |
"Beställer du senast den 29 februari 2008 får du ett resepresentkort, värde 300 kronor..."
Jiiihaaa! .: Allt eller inget :. |
|||
|
|
Debattör |
John Morrison och 97 procent. Har vi sett det förut?
http://forum.alltomspel.info/eve/forums/a/tpc/f/6526034...551060662#9551060662 |
|||
|
Hedge Master![]() |
Är det 97 eller 98 % som gäller? Bra att veta så man inte slänger pengarna i sjön.
Fast det där med resepresentkort @ 300 spänn känns överflödigt. Ungefär som att skicka åt Bill Gates en gratis musmatta. "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
|
Punter |
Hahaha |
|||
|
|
Kommentator |
|
|||
|