Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Jag spelar på Basket och Baseball och det här systemet är helt otroligt, gå in och kolla, du har inget att förlora

Edit: Börjar snart likna mannens sajt det här, men såna här dåraktigheter har vi nolltolerans emot.

This message has been edited. Last edited by: Trollet,

Inlägg: 1 | Registrerad: Thu 2008 02 14 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
"Du kan räkna med att vinna 49 av 50 vad som du väljer att spela på. Alltså en vinstchans på 97%"

-Själv reagerade jag mest på hur du lyckats få fram 97% baserat på 49 av 50. Resten orkar jag inte bry mig om. Har hört och sett liknande svammel förut. puke

Vinnare gör inte annorlunda saker, de gör saker annorlunda.

Inlägg: 227 | Registrerad: Sun 2004 02 08 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Fyllkaja
Bild av bananbilen
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Heff:
Jag spelar på Basket och Baseball och det här systemet är helt otroligt, gå in och kolla, du har inget att förlora

Edit: URL borttagen

Stämmer det inte så kommer jag söka upp Dig.

Mvh

This message has been edited. Last edited by: Trollet,

Inlägg: 666 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
"Beställer du senast den 29 februari 2008 får du ett resepresentkort, värde 300 kronor..."
Jiiihaaa! thumbs

.: Allt eller inget :.

Inlägg: 134 | Registrerad: Wed 2006 05 03 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
John Morrison och 97 procent. Har vi sett det förut?

http://forum.alltomspel.info/eve/forums/a/tpc/f/6526034...551060662#9551060662

Inlägg: 86 | Registrerad: Fri 2005 10 21 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Är det 97 eller 98 % som gäller? Bra att veta så man inte slänger pengarna i sjön. Frown

Fast det där med resepresentkort @ 300 spänn känns överflödigt. Ungefär som att skicka åt Bill Gates en gratis musmatta.

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Wagner:
Är det 97 eller 98 % som gäller? Bra att veta så man inte slänger pengarna i sjön. Frown

Fast det där med resepresentkort @ 300 spänn känns överflödigt. Ungefär som att skicka åt Bill Gates en gratis musmatta.

Hahaha Big Grin

Inlägg: 201 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
Bild av pacman75
inlagd Göm replik
quote:
Stämmer det inte så kommer jag söka upp Dig.

killingme

Inlägg: 39 | Registrerad: Mon 2007 10 08 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.