Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd
Vore bra om vi kunde lägga en tråd med tips på bra siter och "streaming" för Live utsändningar. Fria eller betalvarianter, nu när det blir allt lättare att kunna följa sport drektsänt på datorn.

TV Forus är en portal med länkar till en mängd olika kanaler och ger en hyfsad översikt.

Jag klistrar denna så att den ligger överst i underforumet!

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Watch-football verkar erbjuda riktigt bra sändningar och kostar 4,49 pund för ett år. Har inte ännu provat den själv, men har tänkt göra det.

Helgens utbud från de är;

Lördag
13:00: ATP Palermo
14:30: Bayern Munich v Wolfsburg
14:40: WTCC
15:00: Portsmouth v Newcastle
15:00: Fulham v Manchester Utd
15:00: Delayed - Livingston v Celtic
15:00: Farul Constanta v FC Arges Pitesti
15:00: Charlton v Tottenham
15:00: Catanzano v Torino
15:00: GP2
16:15: Nantes v Paris St Germain
17:00: Chievo v Treviso
17:15: Sunderland v West Ham
17:25: R.M Castela v Valladolid
19:00: Barcelona v Real Zaragoza
19:30: Udinese v Lazio
21:00: Getafe v Valencia
21:00: Toluca v Jaguares

Söndag

11:15: Manchester City v Everton
11:30: Utrecht v Feyenoord
13:00: Wigan Athletic v Bolton
13:30: AZ Alkamaar v NEC Nijmegen
13:30: Arsenal v Birmingham City
14:00: Falkirk v Hearts
14:00: Messina v Sampdoria
14:00: Lecce v Cagliari
14:00: AC Milan v Reggiana
14:30: Delay - Roma v Sienna
16:00: Liverpool v Chelsea
16:30: Borussia Dortmund v Stuttgart
16:30: Kaiserslautern v Hamburg
18:00: Real Madrid v Mallorca
18:15: Steaua Bucharest v Bacau
19:30: Juventus v Inter Milan
20:00: Malaga v Atletico Madrid
20:00: U17 - Semi Final

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
inlagd Göm replik
Är det någon som nyttjar den sistnämnda siten, http://www.watch-football.tv?

Är den bra? Inget krångel, mm?

Tack

Inlägg: 26 | Registrerad: Tue 2006 02 28 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
http://www.freesoccer.us.tt/

Dock inte live,ca. 2-4 minuter efter

Inlägg: 218 | Registrerad: Sat 2005 04 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Inget på nätet blir idag riktig live pga buffringen så du får alltid räkna med fördröjning. Men 2-4 minuter duger endast för att titta på och inte som livespels underlag.

Punter
inlagd Göm replik
Mina kära kusin har installerat något som heter ppLiveTV i min låda. Riktig bra kvalitet vill jag påstå.

När jag klickar på "Start" nere till vänster o sedan i mappen ovan hänvisas till följande url:
http://www.pplive.com/source.shtml. Checkade sidan och kan inte påstå att jag förstod mycket. Men tack vet jag asiaterna, ligger i framkant överallt. Big Grin

Inlägg: 227 | Registrerad: Sat 2004 09 18 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by hajjen:
Mina kära kusin har installerat något som heter ppLiveTV i min låda. Riktig bra kvalitet vill jag påstå.

När jag klickar på "Start" nere till vänster o sedan i mappen ovan hänvisas till följande url:
http://www.pplive.com/source.shtml. Checkade sidan och kan inte påstå att jag förstod mycket. Men tack vet jag asiaterna, ligger i framkant överallt. Big Grin

Går du in på den sidan som jag angivit tidigare så hittar du pplive som jag anvönder,men det finns 4 andra som du kan lada,lite svårare då man inte förstår sig på asiat språk

Inlägg: 218 | Registrerad: Sat 2005 04 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
inlagd Göm replik
såg att bet365 sänder lite matcher.
bland annat brasilien - portugal

"Nunc cognosco ex parte"

Inlägg: 45 | Registrerad: Sat 2006 11 18 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.