SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Tipsa om bra siter
Sport Live på nätet|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
Forum administrator![]() |
Vore bra om vi kunde lägga en tråd med tips på bra siter och "streaming" för Live utsändningar. Fria eller betalvarianter, nu när det blir allt lättare att kunna följa sport drektsänt på datorn.
TV Forus är en portal med länkar till en mängd olika kanaler och ger en hyfsad översikt. Jag klistrar denna så att den ligger överst i underforumet! Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
||
|
Watch-football verkar erbjuda riktigt bra sändningar och kostar 4,49 pund för ett år. Har inte ännu provat den själv, men har tänkt göra det.
Helgens utbud från de är; Lördag 13:00: ATP Palermo 14:30: Bayern Munich v Wolfsburg 14:40: WTCC 15:00: Portsmouth v Newcastle 15:00: Fulham v Manchester Utd 15:00: Delayed - Livingston v Celtic 15:00: Farul Constanta v FC Arges Pitesti 15:00: Charlton v Tottenham 15:00: Catanzano v Torino 15:00: GP2 16:15: Nantes v Paris St Germain 17:00: Chievo v Treviso 17:15: Sunderland v West Ham 17:25: R.M Castela v Valladolid 19:00: Barcelona v Real Zaragoza 19:30: Udinese v Lazio 21:00: Getafe v Valencia 21:00: Toluca v Jaguares Söndag 11:15: Manchester City v Everton 11:30: Utrecht v Feyenoord 13:00: Wigan Athletic v Bolton 13:30: AZ Alkamaar v NEC Nijmegen 13:30: Arsenal v Birmingham City 14:00: Falkirk v Hearts 14:00: Messina v Sampdoria 14:00: Lecce v Cagliari 14:00: AC Milan v Reggiana 14:30: Delay - Roma v Sienna 16:00: Liverpool v Chelsea 16:30: Borussia Dortmund v Stuttgart 16:30: Kaiserslautern v Hamburg 18:00: Real Madrid v Mallorca 18:15: Steaua Bucharest v Bacau 19:30: Juventus v Inter Milan 20:00: Malaga v Atletico Madrid 20:00: U17 - Semi Final Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Kommentator |
Är det någon som nyttjar den sistnämnda siten, http://www.watch-football.tv?
Är den bra? Inget krångel, mm? Tack |
|||
|
|
Punter |
|
|||
|
Inget på nätet blir idag riktig live pga buffringen så du får alltid räkna med fördröjning. Men 2-4 minuter duger endast för att titta på och inte som livespels underlag.
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Punter |
Mina kära kusin har installerat något som heter ppLiveTV i min låda. Riktig bra kvalitet vill jag påstå.
När jag klickar på "Start" nere till vänster o sedan i mappen ovan hänvisas till följande url: http://www.pplive.com/source.shtml. Checkade sidan och kan inte påstå att jag förstod mycket. Men tack vet jag asiaterna, ligger i framkant överallt. |
|||
|
|
Punter |
Går du in på den sidan som jag angivit tidigare så hittar du pplive som jag anvönder,men det finns 4 andra som du kan lada,lite svårare då man inte förstår sig på asiat språk |
|||
|
|
Kommentator |
såg att bet365 sänder lite matcher.
bland annat brasilien - portugal "Nunc cognosco ex parte" |
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|