Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Tippare
inlagd
Jag är själv utbildad statistiker och har sökt jobb som oddssättare hos olika bolag, tyvärr har det blivit nekande svar hos samtliga... Tänkte att ni som vet kanske kan tipsa om var man kan söka jobb, vad man kan söka jobb som, hur man enklast ser vilka som söker folk. Skulle också vara kul, om det är någon som har jobbat eller jobbar på ett spelbolag, att höra hur det är... Alla tips, kommentarer osv skulle vara intressant att ta del av! Kanske tipsa om någon sida som sammanställer alla spelbolag som söker personal?

//Arvid

Inlägg: 118 | Registrerad: Tue 2007 07 10 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kverulant
Bild av barry
inlagd Göm replik
http://www.pentasia.com/
http://www.bettingjobs.com/

Är 2 sidor för bolag som söker folk. Men som vanligt bäst att skicka CV själv.

Om man vill få jobb handlar det mkt om timing, man bör oxå vara expert inom ngt område. Lättare o få jobb om man är antingen inriktad på mindre fotbollsligor eller marginalsporter.

Att jobba på spelbolag varierar nog en hel del då t.ex Skandinaviska bolag skiljer sig en hel del från UK bookies. Men att jobba på ett skandinaviskt spelbolag är nog ett av de bästa jobb man kan ha om man gillar sport o spel

I'm to good for myself

Inlägg: 109 | Registrerad: Tue 2004 02 10 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
TLW
Kommentator
inlagd Göm replik
Är du beredd att flytta till Malta så försök på www.winunited.com De söker nog folk just nu.

Inlägg: 29 | Registrerad: Mon 2004 05 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Ja, det ska jag testa. Tack för tipset, vad är det för bolag? Vet du något om det, stabilt eller?

Inlägg: 118 | Registrerad: Tue 2007 07 10 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
TLW
Kommentator
inlagd Göm replik