SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Tipsa om bra siter
Bettingtips:|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
|
Informationsletare |
Jag vill rekomendera bloggar tips. Som ni kan se på länken så har det vart grym utdelning hittils. Det kostar ju inget att kolla på tipsen, men jag går i god för att han är riktigt skicklig tippare, kolla in sidan och om ni gillar det så bookmarka den och följ hans tips. Jag har gjort bra stålar på detta iaf
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.35674 |
||
|
|
Punter |
********************************************* Vinnare gör inte annorlunda saker, de gör saker annorlunda. |
|||
|
|
Debattör |
Finns det någon liten möjlighet att tomte ligger bakom bloggen?
|
|||
|
Hedge Master![]() |
Helt utan ironi. Lägg nu inte ner någon möda på "spelskola" för det är ändå lönlöst. "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
|
Tippare |
Hrrm, hrrm...kanske en petitess... men det finns inget ord som heter tillförskott. Kanske menas tillförsäkra som betyder: ge (ngn) löfte om att komma i åtnjutande av Men kul att din vän som du "går i god för" har satt hela 4 spel på 9 dagar! .: Allt eller inget :. |
|||
|
|
Kommentator |
På Tipsnytt.com finns det en "bra" rekare med nick "Zogin"
Vad jag förstått så rättar dessa rekare sina egna rekar. Om reken INTE går in så går den iaf rätta som att den var rätt så ser statistiken bättre ut. Det har hänt förut att Zogin rättar rekar som rätt fast dom inte gick in. Hoppas ingen ryggar dessa med "bra" statistik, inte jag iaf. Finns BLUFF REKARE på något annat forum ? |
|||
|
|
Debattör |
Metro pröjsar tre öre per sidvisning om man kommer över 5000 sidvisningar per månad.
Så det är inte så svårt att räkna ut vad det hela går ut på i detta fallet... |
|||
|
|
Informationsletare |
Tja, undra hur många sidvisningar han behöver för att plussa på sin hobby...??
|
|||
|
|
Investerare |
Om någon mot förmodan råkat glömma så kommer iaf jag ihåg när Wagner tog mannen på bar gärning med händerna i syltburken _______________________________________ Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you… |
|||
|
|
Kommentator |
Oj då, där försvann spelen från bokföringen. Trav - Sverige - Solvalla Lopp 5 Fullständig analys skriven av zogin Onsdag 8 Augusti 2007 19:50 Speltyp 1X2 Spel 2 Elit Farming Insats 10 units Odds 1.85 Spelbolag Unibet Slutresultat: - - - (Win) +8.5 Units Trav - Sverige - Solvalla Lopp 5 Och 6 Fullständig analys skriven av zogin Onsdag 8 Augusti 2007 19:25 Speltyp 1X2 Spel Travdubbel 2 Insats 6 units Odds 10.18 Spelbolag Unibet Slutresultat: - - - (Win) +55.08 Units |
|||
|
|
Debattör |
Jag är den största bluffaren där e,men bara när jag lirar poker!!!
när vi pratar tips så.....www.goranswinners.com |
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|