Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Jag vill rekomendera bloggar tips. Som ni kan se på länken så har det vart grym utdelning hittils. Det kostar ju inget att kolla på tipsen, men jag går i god för att han är riktigt skicklig tippare, kolla in sidan och om ni gillar det så bookmarka den och följ hans tips. Jag har gjort bra stålar på detta iaf

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.35674

Inlägg: 2 | Registrerad: Mon 2007 07 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
quote:
Jag lovade er att ni på denna blogg skulle få ta del av mina tips och att om ni följde dessa så skulle det göra er plånbok gott. Hittils har jag definitivt hållit detta. 4 matcher har jag tipsat om och alla dessa har gått in inom loppet av 9 dagar (rekomendationen föll förvisso, men den spelade jag inte).

Kan hända att det inte varit de högsta oddsen på marknaden, men så länge matcherna sitter så spelar oddset mindre roll

Big Grin killingme Big Grin little friend

Vinnare gör inte annorlunda saker, de gör saker annorlunda.

Inlägg: 227 | Registrerad: Sun 2004 02 08 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Finns det någon liten möjlighet att tomte ligger bakom bloggen?

Inlägg: 58 | Registrerad: Wed 2005 07 27 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
quote:
men så länge matcherna sitter så spelar oddset mindre roll

Helt utan ironi. Smile

Lägg nu inte ner någon möda på "spelskola" för det är ändå lönlöst.

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
quote:
...tillförskott till er kassa!

Hrrm, hrrm...kanske en petitess... men det finns inget ord som heter tillförskott. Kanske menas tillförsäkra som betyder:
ge (ngn) löfte om att komma i åtnjutande av

Men kul att din vän som du "går i god för" har satt hela 4 spel på 9 dagar! thumbs

.: Allt eller inget :.

Inlägg: 134 | Registrerad: Wed 2006 05 03 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
inlagd Göm replik
På Tipsnytt.com finns det en "bra" rekare med nick "Zogin"

Vad jag förstått så rättar dessa rekare sina egna rekar.

Om reken INTE går in så går den iaf rätta som att den var rätt så ser statistiken bättre ut.

Det har hänt förut att Zogin rättar rekar som rätt fast dom inte gick in.

Hoppas ingen ryggar dessa med "bra" statistik, inte jag iaf.

Finns BLUFF REKARE på något annat forum ?

Inlägg: 40 | Registrerad: Wed 2005 09 07 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Metro pröjsar tre öre per sidvisning om man kommer över 5000 sidvisningar per månad.
Så det är inte så svårt att räkna ut vad det hela går ut på i detta fallet... Roll Eyes

Inlägg: 96 | Registrerad: Wed 2007 08 08 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Tja, undra hur många sidvisningar han behöver för att plussa på sin hobby...?? Eek

Inlägg: 1 | Registrerad: Sun 2005 10 30 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Investerare
Bild av Nordahl
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Eliminator:

Om någon mot förmodan råkat glömma så kommer iaf jag ihåg när Wagner tog mannen på bar gärning med händerna i syltburken Smile

Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you…

Inlägg: 1866 | Registrerad: Sun 2005 11 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Kommentator
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Eliminator:
På Tipsnytt.com finns det en "bra" rekare med nick "Zogin"

Vad jag förstått så rättar dessa rekare sina egna rekar.

Om reken INTE går in så går den iaf rätta som att den var rätt så ser statistiken bättre ut.

Det har hänt förut att Zogin rättar rekar som rätt fast dom inte gick in.

Hoppas ingen ryggar dessa med "bra" statistik, inte jag iaf.

Oj då, där försvann spelen från bokföringen.

Trav - Sverige - Solvalla Lopp 5
Fullständig analys skriven av zogin
Onsdag 8 Augusti 2007 19:50
Speltyp 1X2
Spel 2 Elit Farming
Insats 10 units
Odds 1.85
Spelbolag Unibet
Slutresultat: - - - (Win)

+8.5 Units

Trav - Sverige - Solvalla Lopp 5 Och 6

Fullständig analys skriven av zogin
Onsdag 8 Augusti 2007 19:25
Speltyp 1X2
Spel Travdubbel 2
Insats 6 units
Odds 10.18
Spelbolag Unibet
Slutresultat: - - - (Win)

+55.08 Units

Inlägg: 40 | Registrerad: Wed 2005 09 07 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Jag är den största bluffaren där e,men bara när jag lirar poker!!!

när vi pratar tips så.....www.goranswinners.com

Inlägg: 61 | Registrerad: Fri 2007 07 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.