SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Tipsa om bra siter
Nystartat privat forum.
Topic Stängd|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
|
Debattör |
Hej!
Nyss startat ett privat forum , www.boggbetting.forumup.se Har ett antal fina experter inom olika områden och skulle gärna ha flera medlemmar. Tävlingar mm inom kort med fina vinster. Välkommna! |
||
|
|
Tippare |
Berätta istället om "Den Ofrivillige Golfaren"
|
|||
|
Debattör![]() |
Fantastiskt...här hittar man allt man behöver. tom. irriterande Popupper.
|
|||
|
|
Debattör |
haha ja, jag och syrran ahde en liten roll i den. Repliker och allt haha. Faktiskt rätt coolt att den var sveriges mest sedda svenska film på bio ett tag
Men regga er på mitt forum och sprid glädje och bra tips så blir jag glader. Har ett gäng bra lirare på ingång + mig själv såklart |
|||
|
|
Kommentator |
Får man rekommendera en lektion i Money Management?
|
|||
|
|
Debattör |
jo tack , jag vet. Brukar oerhört sällan spela på det viset. Vart rätt galet här i början haha. Brukar inte göra så, men Assyriska idag hade jag bara en sådan ruggigt bra känsla för.
|
|||
|
|
Informationsletare |
Är du allvarlig eller?Hela spelkassan på två spel!
![]() |
|||
|
|
Tippare |
Va? Vann inte jag?
.: Allt eller inget :. |
|||
|
Hedge Master![]() |
Försök inte, det var jag som blev 999,999th. "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
|
Tippare |
Hrrumpf! Nää, inte alls. .: Allt eller inget :. |
|||
|
Forum administrator![]() |
Detta har marknadsförts som ett nytt forum och vi har blivit lovade experter av högsta rang. Vidare har du S_Bogg mer eller mindre utlovat att du/ni kommer gå med vinst på era spelförslag. Hur kommer det sig då att du är så sniken att du använder PM i detta forum för att rekrytera dessa experter? Om det finns någon substans bakom det du har utfäst så borde du väl också ha kapital nog att kunna rekrytera via köpta kanaler eller hur?
Antigen upphör du med detta eller så stängs du av och anledningen att detta inte mailas till dig utan publiceras öppet kan du ju själv räkna ut. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Debattör |
Använda pm från detta forum för att värva kunder etc?
Är det ngn som knarkat eller? När och vem har jag frågat om dom vill bli medlemmar via pm från denna sida? ***** skitsnack! |
|||
|
|
Debattör |
Mer eller mindra lovat att gå med vinst?
Det är bara och kolla fonden, behöver man säga ngt mer? Vi kommer fortsätta att gå med vinst och vi planerar expandering av sällan skådat mått, Jag är inte bäst men tillräckligt bra för att inte ta sån skit av herr redaktör, så stäng av mig isåfall om du kan finna bevis för att jag aktivt försökt leta folk härifrån, Och säg vilka jag ska radera från mitt forum, vill inte sponsra några judas med ett bättre levende. // Boggen |
|||
|
|
Moderator |
Du kan betrakta det här som en varning, sånt där språk och sån där attityd använder du inte mot någon på forumet. Allra minst mot forumets redaktör.
|
|||
|
Debattör![]() |
|
|||
|
|
Debattör |
Du måste väl själv inse att ligga plus efter fyra spel inte säger mycket. Att du däremot var ett spel från att gå bankrutt säger istället lite mer om fonden |
|||
|
|
Analytiker |
Återigen en fjantig perllejöns som söker uppmärksamhet. Redaktören eller Trollet gör forumet en tjänst i att kicka ut pajasen. The sooner, the better.
Vilken sopa. |
|||
|
|
Kommentator |
Jag antar att även Laudrups kommentar föranleder en varning ? "fjantig, pellejöns, pajas, sopa" Som sagt :sådant språk används inte mot NÅGON på forumet, för det ska väl vara lika för/mot alla ? |
|||
|
Forum administrator![]() |
Självklart skall det vara lika för alla, men det förvånar mig att någon går i en sådan försvarställning på ett forum där det är TILLÅTET att nämna andra siter utan att bli avstängd eller få sin post raderad. Jag tycker att vi har höt i tak och att de flesta strävar efter en så hög nivå som det är möjligt.
Vi vill alla hitta de bästa spelen, men jag skulle vilja se fler samtal där det A) leder till ett bra spel eller B) till ett bra avslag. Vidare att vi som nu rejält diskuterar spelmarknaden och granskar det som är dåligt och tipsar om det som är bra. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
Topic Stängd