Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Tyckare
inlagd
ska inte rinna ut i sanden so de flesta andra. Jag bloggar om allt möjligt kring mitt arbete som heltidstrader på betfair. Jag tradr framförallt tennis.

betfairdaytrader.blogg.se

Inlägg: 14 | Registrerad: Sat 2007 05 12 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
Semi

Marknaden värderar Gonza i dagsläget till 1,78 gånger pengar och i mina ögon så gör man felbedömning då jag ger honom 50% chans att vinna idag.
Volandri som spelar på hemmaplan och som just nu är i lika bra form som Gonza tycker jag ska ha lika stor chans,inbördes så står det 1:1 och båda matcherna gick i tre set.
ATP, Davis Cup and Grand Slam Main Draw Results
2005
Vina del Mar
Chile
Clay
S
Gonzalez
6-4 5-7 6-2
Stats
2003
Umag
Croatia
Clay
Q
Volandri
4-6 6-2 7-6(4)
Stats
Volandri van mot Federer i två enkla set med siffror 6:3 6:2 medans Gonza fick kämpa trots att siffrorna visade enkel seger.Gonza var ganska trött i slutet av andra och hade Chela lyckats bryta tillbaka i andra set så tror jag chela hade haft stor chans att vinna hela matchen,tennis är tennis och vändningar är ganska förekommande:-).
Lycka till!

Inlägg: 218 | Registrerad: Sat 2005 04 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
Intressant. Vad har det med "tips om bra sajter" att göra? Smile

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
Vem pratar om tips om bra sajter?

Inlägg: 218 | Registrerad: Sat 2005 04 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by svabo:

Det är vad detta underforum handlar om, eller läser du inte var och vad som skrivits där du postar?

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tyckare
inlagd Göm replik
lol

Inlägg: 14 | Registrerad: Sat 2007 05 12 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Redaktör:
quote:
Originally posted by svabo:

Det är vad detta underforum handlar om, eller läser du inte var och vad som skrivits där du postar?

Kom till skott,vad var det som var så fel men inlägget om blogg som handlar enbart om tennisen?

Kommentator
Bild av Tele
inlagd Göm replik
Har följt bloggen i nån vecka nu och kan inte säga annat än att den är kanon thumbs

Inlägg: 31 | Registrerad: Tue 2006 11 28 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.