SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Tipsa om bra siter
Min sportsbetting blogg|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
|
Tyckare |
ska inte rinna ut i sanden so de flesta andra. Jag bloggar om allt möjligt kring mitt arbete som heltidstrader på betfair. Jag tradr framförallt tennis.
betfairdaytrader.blogg.se betfairdaytrader.blogg.se |
||
|
|
Punter |
Semi
Marknaden värderar Gonza i dagsläget till 1,78 gånger pengar och i mina ögon så gör man felbedömning då jag ger honom 50% chans att vinna idag. Volandri som spelar på hemmaplan och som just nu är i lika bra form som Gonza tycker jag ska ha lika stor chans,inbördes så står det 1:1 och båda matcherna gick i tre set. ATP, Davis Cup and Grand Slam Main Draw Results 2005 Vina del Mar Chile Clay S Gonzalez 6-4 5-7 6-2 Stats 2003 Umag Croatia Clay Q Volandri 4-6 6-2 7-6(4) Stats Volandri van mot Federer i två enkla set med siffror 6:3 6:2 medans Gonza fick kämpa trots att siffrorna visade enkel seger.Gonza var ganska trött i slutet av andra och hade Chela lyckats bryta tillbaka i andra set så tror jag chela hade haft stor chans att vinna hela matchen,tennis är tennis och vändningar är ganska förekommande:-). Lycka till! |
|||
|
|
Moderator |
Intressant. Vad har det med "tips om bra sajter" att göra?
|
|||
|
|
Punter |
Vem pratar om tips om bra sajter?
|
|||
|
Forum administrator![]() |
Det är vad detta underforum handlar om, eller läser du inte var och vad som skrivits där du postar? Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Tyckare |
lol
betfairdaytrader.blogg.se |
|||
|
|
Punter |
Kom till skott,vad var det som var så fel men inlägget om blogg som handlar enbart om tennisen? |
|||
|
Kommentator![]() |
Har följt bloggen i nån vecka nu och kan inte säga annat än att den är kanon
|
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|