Sida 1 2 3 

Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Debattör
inlagd
min sida hör nog till en av dem bästa i denna branch...

www.goranswinners.com

Inlägg: 61 | Registrerad: Fri 2007 07 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Hehe, jag önskar att jag inte blir lika bitter som Wagner, men efter detta citat från hemsidan är kommentarer överflödiga:

"Outrights are the most profitable picks you will receive from me.

My outright picks are worth their weight in gold. My big bonuses throughout the year on top of my usual bets are all from my outright bets."

Inlägg: 129 | Registrerad: Tue 2006 07 25 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
som sagt showtime!

men klart kanske 180e är dyrt för dig?

mvh

Inlägg: 61 | Registrerad: Fri 2007 07 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Experttippare
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by -10-:
som sagt showtime!

men klart kanske 180e är dyrt för dig?

mvh

Varför sälja dina spel och bli svartlistad på NB, UB och Expekt som syndikatspelare?
Är det värt 1700 sek * ett tjog medlemmar? Jag tänkte eftersom du verkar vilja ge sken av att du är framgångsrik. Är väl viktigare för duktigt folk att få spela själva, är väl där de stora pengarna ligger?

http://www.thefineartofwinning.com

Inlägg: 215 | Registrerad: Fri 2004 02 13 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av jaroiten
inlagd Göm replik
Brukar du enbart lira favoriter eller?

http://www.goranswinners.com/bethistory.html där är i alla fall det högsta spelade oddset 1.86 utav dessa dryga 15 bets.

"Davydenko fick en varning under matchen av domaren för att han inte längre försökte vinna matchen!" - http://betfairdaytrader.blogg.se/

Inlägg: 271 | Registrerad: Fri 2006 10 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
Roligast är väl den där raden på Wikipedia, den verkar du ha lagt till själv. Igår var det någon som lagt in att artikeln skulle citeras (brukligt är då datum + publikation) men det suddades snabbt ut av "någon".
Du kanske kan ge oss datumet när Gazzettan skrev om det så blir det mer trovärdigt?

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av jaroiten
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Trollet:
Roligast är väl den där raden på Wikipedia, den verkar du ha lagt till själv. Igår var det någon som lagt in att artikeln skulle citeras (brukligt är då datum + publikation) men det suddades snabbt ut av "någon".
Du kanske kan ge oss datumet när Gazzettan skrev om det så blir det mer trovärdigt?
Annars kan man ju alltid fråga sig vad detta har med hans bettingförmåga att göra.

"Davydenko fick en varning under matchen av domaren för att han inte längre försökte vinna matchen!" - http://betfairdaytrader.blogg.se/

Inlägg: 271 | Registrerad: Fri 2006 10 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Har denne Goran pröjsat för att synas här eller är det fritt för vem som helst att göra reklam för sina affärsrörelser? Confused

Annars är det ju märkligt att han som påstår sig ha levt på spel i sex år nu känner sig tvungen att sälja sina tips...?
Vore det inte bättre att fortsätta spela anonymt och njuta av de pengar som kommer in? Confused

Men kanske är det så att inga pengar kommer in och då kan man säkert lura några stackare att betala.
Vi har sett exempel på detta förr... puke

Inlägg: 96 | Registrerad: Wed 2007 08 08 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik

Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by antikrist:
Har denne Goran pröjsat för att synas här eller är det fritt för vem som helst att göra reklam för sina affärsrörelser? Confused

Annars är det ju märkligt att han som påstår sig ha levt på spel i sex år nu känner sig tvungen att sälja sina tips...?
Vore det inte bättre att fortsätta spela anonymt och njuta av de pengar som kommer in? Confused

Men kanske är det så att inga pengar kommer in och då kan man säkert lura några stackare att betala.
Vi har sett exempel på detta förr... puke

Nej, det är inte fritt att marknadsföra sin affärsrörelser och sådan försök brukar jag plocka bort omedelbart. Lät dock denna ligga kvar eftersom jag ville se om det kom någon typ av kritisk granskning från andra på forumet.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
tänkte bara hjälpa er som inte är så bra på detta..
är väl inte så fel eller?
har över 90 subscribers redan på 2 veckor som sidan är uppe

mvh

p.s man spelar för att göra pengar,om det är på favoriter then so be..

Debattör
inlagd Göm replik
quote:

mvh

Som om det inte redan var tillräckligt många som, mot betalning of course killingme vill hjälpa andra att vinna på matcher, på poker eller vad fanken som helst... Razz

Inlägg: 96 | Registrerad: Wed 2007 08 08 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
håller med dig antikrist...
99% är bluffare,men inte alla..

Experttippare
inlagd Göm replik
quote:

mvh

Tja, jag kanske inte är så bra, men limiteringen på UB, Expekt och NB gör ju iallafall att jag inte pyntar 180e för att se dina tips.

http://www.thefineartofwinning.com

Inlägg: 215 | Registrerad: Fri 2004 02 13 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Bluffare hit och bluffare dit, jag betvivlar inte på att du och många andra besitter stora kunskaper i fotboll men vad hjälper det?
Som bekant är det inte alltid som det bästa laget vinner.

Nej, att betala för andras åsikter utan någon som helst garanti för vinst tycker jag bara är löjligt.

Titta bara på matcherna igår, Lehman gör en ny megatavla, domaren blåser straff för Chelsea som bara han såg osv osv. beer
Omöjligt att förutse på förhand, och därför ska man inte betala för vad andra tror sig kunna hända i en match...

Debattör
inlagd Göm replik
men menar du att alla har vi lika bra uppfattning om vad som kommer att hända under en match?

visst helt omöjligt att veta att lehman kommer göra bort sig,eller att martin palermo missar 3 straffar..
men detta händer ju inte var match..
ehm..lehman-Smile

håller med dock att man inte kan betala för vilka tjänster som helst

Debattör
inlagd Göm replik
Självklart besitter vissa mer kunskaper än andra. Men de är inte värda att betala för eftersom utgången är alldelles för slumpartad.

De flesta lagen är i grund och botten relativt jämna, det är ju därför som de spelar i samma serie.
Jag vill nog säga att alla lag i en serie har chansen att i en enstaka match slå det bästa laget, och det gäller oavsett vilken sport eller serie.

Spel handlar om kunskap, men lika mycket om rena rama gissningar som jag tycker inte är värda att betala för.
Där har du min åsikt... beer

Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by antikrist:
Titta bara på matcherna igår, Lehman gör en ny megatavla, domaren blåser straff för Chelsea som bara han såg osv osv. beer
Omöjligt att förutse på förhand, och därför ska man inte betala för vad andra tror sig kunna hända i en match...

Håller med om att det är omöjligt att förutse allt som kan hända under en match och ett förhandsspel kan inte heller bygga på detta. Finns inte annat än att bygga upp en sannolikhetskalkyl för utfallen och sedan spela på det som ger bäst förväntad återbetalning. Det svåraste som spelare är nog att släppa tanken på vem som skall vinna en match. Inte ens under matchen gav jag Chelsea någon stor chans att kvittera, då de inte alls likt de två tidigare matcherna fick igång spelet. Men oddsen på Pool med en halvtimme kvar var endast 1,40. Frågan är då om du ger Chelsea 30 % att lyckas kvittera eller inte. Alternativt Liverpool drygt 70 % att hålla eller öka på resultatet.

Sedan över till trådens huvudsakliga innehåll, där jag håller med Kristoffer. Limiteringen hos bolagen är för hård för att kunna rygga en betaltjänst som bygger på dessa bolag. Samt att syndikatreglerna snabbt kommer i spel och kan fördärva alltsammans.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
vet inte vad du menar antikrist när du säger att spel ibland är bara gissningar
ditt spelande o mitt skiljer sig enormt då..

ingen ska betala för en tjänst om de själva går plus månad efter månad..

vad gör vi med dem andra då som är säkert över 90%? som bara förlorar o förlorar...

vet inget om någon limitering sorry mr redaktör...
har aldrig haft något problem med något bolag..

mvh

Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
quote:
vet inget om någon limitering sorry mr redaktör...
har aldrig haft något problem med något bolag..

mvh

Det finner jag mycket märkligt då i stort sett alla jag känner som lyckas gå plus hos ett bolag blir limiterade. Inte alltid snävt, men ned till nivåer så att de får problem att omsätta de nivåer som önskas.

Debattör
inlagd Göm replik
Hade alla plussat på sitt spel så hade det ju inte funnits några spelbolag, i varje fall inga som erbjuder spel på sport.
Förutom oddsbörserna då förstås... Smile

Du kan väl inte på fullaste allvar mena att ditt enda intresse är att hjälpa icke vinnande spelare att bli vinnare? Eek
Gör det gratis i så fall...

Om du plussar så mycket som du säger, och om du dessutom inte har några problem med limitering så kan jag inte förstå varför du inte fortsätter "håva" in pengar i all tysthet Confused
Är du så godhjärtad att du tycker synd om folk som losar sina pengar, hjälp de som sagt var i så fall gratis...

Uppriktigt sagt, jag är så himla trött på alla dessa sk experter som ska hjälpa andra till höger och vänster.
Hade ni varit så jäkla duktiga som ni vill låta inbilla oss så hade ni aldrig behövt sälja ett endaste skvatt till någon.
Det är bara så... beer

Debattör
inlagd Göm replik
jag spelar ju 90% hos betfair kan det vara därför mr redaktör?

bryr mig inte alls om dem som förlorar så klart,har polare som förlorar 30-40.000kr var månad för dem tror sig kunna saker de inte kan..

du kan bara hjälpa någon som vill bli hjälpt...

sk experter finns det gott om,det är riktiga experter världen har få av...

även han som jobbar på mcdonalds eller på falafel nr 1 vet ju bättre än lagerbäck...not

mvh

Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
quote:
bryr mig inte alls om dem som förlorar så klart,har polare som förlorar 30-40.000kr var månad för dem tror sig kunna saker de inte kan..

Se där, och vad jobbar dom med?

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Namnet på siten ger en vink om att -10- tidigare förlorat stålar hos en viss herre i branschen och nu försöker ta igen skadan.

Jag spekulerar bara..

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen