Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
En väldigt snygg nystartad bet sida med potensial. Lite mer användare på forumet så tror jag det här kan bli något!

www.betaid.se

Inlägg: 2 | Registrerad: Wed 2008 02 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av jaroiten
inlagd Göm replik
Verkar vara en sida för tippare snarare än värdesökare. Smile

"Davydenko fick en varning under matchen av domaren för att han inte längre försökte vinna matchen!" - http://betfairdaytrader.blogg.se/

Inlägg: 271 | Registrerad: Fri 2006 10 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Några kommentarer på sidan?

Inlägg: 2 | Registrerad: Wed 2008 02 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Jag har inte ens klickat på länken. Känns lika spännande som en ny spelblogg på Expressen. Hoppet om ett nytt fungerande spelforum är lika utsiktslöst som att hoppas på vänstertrafik igen.

Hoppas du inte lagt ner allt för mycket pengar/tid på siten. För det kommer aldrig betala sig. Smile

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.