Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Hej alla!

Förra veckan signerade jag mej på hemsidan www.experttips.se i tron om att man skulle få ta del utav just experttips =) Jag betalade in pengarna ifrån mitt visa kort, men har inte hört något ifrån dom på över en vecka? Jag har mejlat ett flertal gånger men fortfarande inte fått något svar?

Är sajten nedlagd? Är det nån annan som är medlem där?

Inlägg: 2 | Registrerad: Fri 2006 11 03 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Har du provat att kontakta Niklas Eklund direkt?

Niklas Eklund - VD
Experttips.se
Hästbäcksvägen 3
141 37 Huddinge
Sweden
Organisationsnummer: 870627-0413
eklund.niklas@experttips.se

De verkar inte vara oseriösa som bolag betraktat även om jag inte har någon som helst koll på dem som spelexperter.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7015 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
Annars är Hästbäcksvägen bara nån minut från mig. Wow smash pc

Inlägg: 747 | Registrerad: Wed 2004 09 01 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Bara jag som inte kan hitta några priser för "tjänsten"? Roll Eyes

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
"Gratis experttips 24 h om dagen"

Wow

Inlägg: 747 | Registrerad: Wed 2004 09 01 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Jag ringde www.experttips.se vd niklas ekelund, deras sajt är under reparation och just nu otillgänglig(vilket dom inte besvärat sig av att skriva på deras hemsida), det läggs inte ut några experttips nu, så bli inte medlemmar just nu iaf...

Inlägg: 2 | Registrerad: Fri 2006 11 03 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by jeppeboy:
så bli inte medlemmar just nu iaf...

Nej då, jag lovar! Big Grin

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
min ex bor pa den kullen ju nowaysaknar henne Frown

Inlägg: 262 | Registrerad: Tue 2004 05 18 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
betala mig sa far du battre tipps ju thumbs
fan bra ide ju!
kanske ska starta en experttipps saijt fran grekland

Inlägg: 262 | Registrerad: Tue 2004 05 18 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Fyllkaja
Bild av bananbilen
inlagd Göm replik
Det här var ju en snygg variant på att göra reklam för sin sajt Smile

Inlägg: 666 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by bananbilen:
Det här var ju en snygg variant på att göra reklam för sin sajt Smile

All publicitet är nog inte bra publicitet trots allt. Inte i det här fallet iallafall Big Grin

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.