Sida 1 2 

Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Är ny i spelbranschen och vill ha lite tips på sidor som lämnar bra speltips svenska som utländska? Nån som vet några bra?

Inlägg: 4 | Registrerad: Thu 2006 03 16 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik

Inlägg: 759 | Registrerad: Thu 2004 04 29 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Finns det inga fler än dom som står där? Det pratas om fler utländska bolag. Vilka är det? Vilken är bäst på den svenska marknaden?

Inlägg: 4 | Registrerad: Thu 2006 03 16 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
Vad är det du söker egentligen? Speltips eller bookies?

Inlägg: 748 | Registrerad: Wed 2004 09 01 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Sidor där dom lämnar speltips. Både bra svenska och utländska. Nån som har nå tips!!

Analytiker
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by jejje:
Sidor där dom lämnar speltips. Både bra svenska och utländska. Nån som har nå tips!!

Här är två sidor som ger speltips, vilka rekare som vet vad de håller på med får du själv lista ut twisted evil

http://www.sports-punter.com/
http://www.bettingadvice.com/

Inlägg: 759 | Registrerad: Thu 2004 04 29 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
måste säkert vara "seriöst" folk som ger ut gratis spel till folk hehe

Inlägg: 61 | Registrerad: Fri 2007 07 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Rekare
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by -10-:
måste säkert vara "seriöst" folk som ger ut gratis spel till folk hehe

Det finns väldigt många som ger ut spel gratis med riktigt bra avkastning.

En som väldigt ofta nämns här är giacobbo.

Så spara dina dumma kommentarer.

Inlägg: 198 | Registrerad: Fri 2004 07 23 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
ja måste vara smart ge bort något helt gratis uffe..
lägga ner tid till andra helt gratis måste vara skitsmart

Inlägg: 61 | Registrerad: Fri 2007 07 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Investerare
Bild av Nordahl
inlagd Göm replik
quote:
ja måste vara smart ge bort något helt gratis uffe..
lägga ner tid till andra helt gratis måste vara skitsmart

och du skulle inte ens behöva delge dina spel om du kunde livnära dig på dessa på egen hand... Smile

Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you…

Inlägg: 1866 | Registrerad: Sun 2005 11 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
doyle bronson gjorde poker bok pga han inte kunde livnära sig på poker??

hehe stort ehm......

Investerare
Bild av Nordahl
inlagd Göm replik
quote:

hehe stort ehm......

Det var verkligen en bra jämförelse med dig själv tycker jag... Red Face

Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you…

Inlägg: 1866 | Registrerad: Sun 2005 11 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av Esse
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Nordahl:
quote:

hehe stort ehm......

Det var verkligen en bra jämförelse med dig själv tycker jag... Red Face

Inget fel på självförtroendet i alla fall. Däremot tror jag inte uppgifterna om den gode Doyle är speciellt korrekta då han bl.a. vann WSOP två gånger innan boken publicerades för första gången 1978.

Inlägg: 332 | Registrerad: Mon 2005 08 29 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
sant jag har inte vunnit vm i tips så svårt o jämföra...
frågan återstår.
varför skickar han ut böcker?
för att han ej kunde vinna på pocker själv eller? hehehe...

Debattör
Bild av Jarmo Pistol
inlagd Göm replik
Vad är pocker Göran???

Inlägg: 52 | Registrerad: Mon 2007 05 21 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
Goran är för sportsbetting vad Doyle Brunson är för pokern! Mexican wave

Inlägg: 300 | Registrerad: Sun 2006 04 16 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
jag måste ha egen hemsida för jag kan inte vinna på spel själv så jag måste blåsa folk hahaha

blåste en korean igår med,när han vann 12.000e på min fenerbache-Galatasaray halftime/fulltime Fenerbache

fortsätt jobba 8 timmar om dagen för 10.000kr foks

Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
quote:
jag måste ha egen hemsida för jag kan inte vinna på spel själv så jag måste blåsa folk hahaha

blåste en korean igår med,när han vann 12.000e på min fenerbache-Galatasaray halftime/fulltime Fenerbache

fortsätt jobba 8 timmar om dagen för 10.000kr foks

Nu har du skrivit en bit över 50 inlägg och inte åstadkommit nånting. Omedelbar skärpning anbefalles, annars åker du ut.

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
snälla kasta inte ut mig...hahaha
mycket deprimerat folk här inne...

Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
quote:

Nästa inlägg du skriver bör vara rejält konstruktivt, annars kommer du att stanna på 61. Sluta håna, trakassera och förlöjliga andra här inne nu.

Inlägg: 1095 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tyckare
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Trollet:
quote:

Nästa inlägg du skriver bör vara rejält konstruktivt, annars kommer du att stanna på 61. Sluta håna, trakassera och förlöjliga andra här inne nu.

Nä, låt honom vara kvar för tusan....tycker han bidrar med stoor humor happydude Lägger in medvetna små stavfel som han blandar upp fint med lite skön ironi fan_to_you

Inlägg: 11 | Registrerad: Fri 2007 10 26 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
quote:
Lägger in medvetna små stavfel som han blandar upp fint med lite skön ironi

Stavfelen är inte medvetna och någon ironi kan då inte jag finna. Smile http://forum.alltomspel.info/eve/personal?x_myspace_page=profile&u=4151087532

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
wagner my pro homie som inte har ett spel rätt och som inte tjänar en spänn på betting (som du sade själv haha)

pratar 5 språk flytande hur många pratar ni?
stavfel inget konstigt då man inte sätt en svensk (rosengård) första 20 åren av sitt liv...

snälla låt mig vara kvar skulle sakna alla er annars hahahahahah....

Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
-10- har stängts av nu, av skälen lite längre upp i tråden.

Punter
inlagd Göm replik

Inlägg: 201 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
Bild av PARTIZAN