SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Tipsa om bra siter
Samling av bra spelsidor|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
|
Informationsletare |
Är ny i spelbranschen och vill ha lite tips på sidor som lämnar bra speltips svenska som utländska? Nån som vet några bra?
|
||
|
|
Analytiker |
|
|||
|
|
Informationsletare |
Finns det inga fler än dom som står där? Det pratas om fler utländska bolag. Vilka är det? Vilken är bäst på den svenska marknaden?
|
|||
|
|
Analytiker |
Vad är det du söker egentligen? Speltips eller bookies?
|
|||
|
|
Informationsletare |
Sidor där dom lämnar speltips. Både bra svenska och utländska. Nån som har nå tips!!
|
|||
|
|
Analytiker |
Här är två sidor som ger speltips, vilka rekare som vet vad de håller på med får du själv lista ut http://www.sports-punter.com/ http://www.bettingadvice.com/ |
|||
|
|
Debattör |
måste säkert vara "seriöst" folk som ger ut gratis spel till folk hehe
|
|||
|
|
Rekare |
Det finns väldigt många som ger ut spel gratis med riktigt bra avkastning. En som väldigt ofta nämns här är giacobbo. Så spara dina dumma kommentarer. |
|||
|
|
Debattör |
ja måste vara smart ge bort något helt gratis uffe..
lägga ner tid till andra helt gratis måste vara skitsmart |
|||
|
|
Investerare |
och du skulle inte ens behöva delge dina spel om du kunde livnära dig på dessa på egen hand... _______________________________________ Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you… |
|||
|
|
Debattör |
doyle bronson gjorde poker bok pga han inte kunde livnära sig på poker??
hehe stort ehm...... |
|||
|
|
Investerare |
Det var verkligen en bra jämförelse med dig själv tycker jag... _______________________________________ Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you… |
|||
|
Punter![]() |
Inget fel på självförtroendet i alla fall. Däremot tror jag inte uppgifterna om den gode Doyle är speciellt korrekta då han bl.a. vann WSOP två gånger innan boken publicerades för första gången 1978. |
|||
|
|
Debattör |
sant jag har inte vunnit vm i tips så svårt o jämföra...
frågan återstår. varför skickar han ut böcker? för att han ej kunde vinna på pocker själv eller? hehehe... |
|||
|
Debattör![]() |
Vad är pocker Göran???
|
|||
|
|
Punter |
Goran är för sportsbetting vad Doyle Brunson är för pokern!
|
|||
|
|
Debattör |
jag måste ha egen hemsida för jag kan inte vinna på spel själv så jag måste blåsa folk hahaha
blåste en korean igår med,när han vann 12.000e på min fenerbache-Galatasaray halftime/fulltime Fenerbache fortsätt jobba 8 timmar om dagen för 10.000kr foks |
|||
|
|
Moderator |
Nu har du skrivit en bit över 50 inlägg och inte åstadkommit nånting. Omedelbar skärpning anbefalles, annars åker du ut. |
|||
|
|
Debattör |
snälla kasta inte ut mig...hahaha
mycket deprimerat folk här inne... |
|||
|
|
Moderator |
Nästa inlägg du skriver bör vara rejält konstruktivt, annars kommer du att stanna på 61. Sluta håna, trakassera och förlöjliga andra här inne nu. |
|||
|
|
Tyckare |
Nä, låt honom vara kvar för tusan....tycker han bidrar med stoor humor |
|||
|
Hedge Master![]() |
Stavfelen är inte medvetna och någon ironi kan då inte jag finna. "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
|
Debattör |
wagner my pro homie som inte har ett spel rätt och som inte tjänar en spänn på betting (som du sade själv haha)
pratar 5 språk flytande hur många pratar ni? stavfel inget konstigt då man inte sätt en svensk (rosengård) första 20 åren av sitt liv... snälla låt mig vara kvar skulle sakna alla er annars hahahahahah.... |
|||
|
|
Moderator |
-10- har stängts av nu, av skälen lite längre upp i tråden.
|
|||
|
|
Punter |
|
|||
|
|
Punter |
|