Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Vi har just byggt om och utvecklat vår sajt framåt. Vi göra stora framsteg hela tiden och det börjar bli en riktigt fin sajt för dig som är sport och spel intresserad. Vi följer de flesta stora sporterna i Sverige samt flertalet av de stora Världsligorna.

Vinnarodds.se

Inlägg: 2 | Registrerad: Mon 2007 09 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Kikade på sidan och den har en stilren layout, men jag irriterade mig en del på särskrivningarna i matchanalyserna.. Kanske verkar petigt men ett litet tips är iaf att kolla på det.. Lycka till! Smile

Inlägg: 107 | Registrerad: Tue 2005 10 25 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik
Smög in på er sida. Kul att ni tar initativ att starta en spelsajt. Det är välkommet!

Dock vill jag påpeka er länksida. Där har ni länkat till "smslån". Är det så smart. Roll Eyes Jag tycker inte det passar in på en spelsajt, men ni kanske får betalt för varje ny lånetagare genom er länk Wow

Inlägg: 497 | Registrerad: Tue 2006 10 03 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
Förstår att det kan behövas sms-lån:

quote:
Spel: Tyvärr får vi inte mer än 1.45 i odds och frågan är om det är värt? Nja kanske kan vara värt i något stort spel men inte annars.

quote:
Spel: Kan tyvärr inte säga att denna är särskilt spelvärd för kan inte hitta vilka som kommer segrande ur denna kamp.

quote:
Mitt tips är alltså spela på lika om ni ska spela på denna match. Oddsen på Svenska Spel för X är 2.25 vilket är spelvärt anser jag.

Mvh
Erik

Inlägg: 97 | Registrerad: Sat 2004 01 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
Big Grin

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5385 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
zeb
Punter
inlagd Göm replik
Kul att dom har en egen flik för bandy på sin sida, den måste jag kolla in senare i höst och se om det skrivs nåt vettigt på.

I bandy handlar det mer om att ta ställning själv och inte följa john, tror jag i alla fall, brukar funka för mig.

Vilken match var det rekomenderat X till 2,25 i? Hittar det inte, inte faaaan kan 2,25 på ett X vara spelbart annat än i Italien om båda lagen går upp/inte åker ut i sista matchen på just X aldrig annars enligt mig.

Inlägg: 338 | Registrerad: Tue 2003 10 07 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Informationsletare
inlagd Göm replik
Jag tackar alla kommentarer och kommer försöka rätta till en dela av de saker ni ansåg som problem på sajten. Vi har haft uppe denna version av sajten i 4 dagar nu tidigare så sajten annorlunda ut så kan finnas lite buggar. Hittar ni någon skriv gärna de här. Tack för kommentarerna om ni gnäller över våra spel räkna då ihop vår procent på satta spel sista tiden den är fin. Vad sägs om att sätta rätt resultat på Island - Nord Irland t.ex.

Inlägg: 2 | Registrerad: Mon 2007 09 17 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik
quote:
Vi har haft uppe denna version av sajten i 4 dagar nu tidigare så sajten annorlunda ut så kan finnas lite buggar.

Dom största buggarna verkar sitta framför tangentbordet och dom brukar vara svårflörtade.

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5385 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Investerare
Bild av Nordahl
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Wagner:
quote:
Vi har haft uppe denna version av sajten i 4 dagar nu tidigare så sajten annorlunda ut så kan finnas lite buggar.

Dom största buggarna verkar sitta framför tangentbordet och dom brukar vara svårflörtade.

killingme

Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you…

Inlägg: 1866 | Registrerad: Sun 2005 11 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
Bild av Jarmo Pistol
inlagd Göm replik
quote:
Nord Irland

Det är något speciellt med särskrivningar

Inlägg: 52 | Registrerad: Mon 2007 05 21 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Debattör
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Vinnarodds:
Vad sägs om att sätta rätt resultat på Island - Nord[]Irland t.ex.

Det krävs nog en del självmål på övertid för att överleva 60% payback...

Inlägg: 53 | Registrerad: Tue 2006 10 03 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Analytiker
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Wagner:
quote:

hammer

Inlägg: 759 | Registrerad: Thu 2004 04 29 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Redaktörn, har du läst de analyser om Champions League-matcherna som finns på vinnarodds.se??

Inlägg: 129 | Registrerad: Tue 2006 07 25 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Nej, men det kan jag väl göra så du får en kommentar.

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7016 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Du menar att Xerox har varit framme?

Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams.

Inlägg: 7016 | Registrerad: Tue 2003 05 06 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Ja, på några av matcherna tycker jag det är lite väl genomskinligt faktiskt (Porto-Liverpool, Chlsea).

Inlägg: 129 | Registrerad: Tue 2006 07 25 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
Jag tar det som en komplimang och det enda rekade spelet, på Shaktar satt fint igår. Boka Liverpool och spela under i Chelsea matchen för att trada live var också helt OK. Ångrar verkligen att jag inte spelade Rosenborg +2, då jag ändå skrev att -2 var alldeles för mastigt handikapp. Det var inga egentliga överraskningar sett till hur handikappen var satta även om säkert många säkert svor då Milan slarvade och släppte in ett sent mål.

Hur de fick ihop denna fattar jag inte:
quote:
Spel: Tyvärr får vi inte mer än 1.45 i odds och frågan är om det är värt? Nja kanske kan vara värt i något stort spel men inte annars.

Avser Real Madrid och vad menas egentligen med detta? Stort spel = kombo eller = tung insats? Mycket märklig formulering kring ett underodds.

Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
quote:
Vad sägs om att sätta rätt resultat på Island - Nord Irland t.ex.

Jo, det var naturligtvis bra, men analysen löd på följande vis:
quote:
Mitt tips är att denna match slutar 2-1 till Island efter att ha gjort två tidiga mål.

Att sedan resultatspel sällan har något värde är en helt annan sak. Det kan möjligtvis vara ett alternativ till över/under spel om sannolikheten för att favoriten håller nollan är mycket stor. Eller då linan är -1 och 1-0, 2-0 är de mest sannolika resultaten för att ta ett exempel.

Fyllkaja
Bild av bananbilen
inlagd Göm replik
quote:
Jag tackar alla kommentarer och kommer försöka rätta till en dela av de saker ni ansåg som problem på sajten. Vi har haft uppe denna version av sajten i 4 dagar nu tidigare så sajten annorlunda ut så kan finnas lite buggar. Hittar ni någon skriv gärna de här. Tack för kommentarerna om ni gnäller över våra spel räkna då ihop vår procent på satta spel sista tiden den är fin. Vad sägs om att sätta rätt resultat på Island - Nord Irland t.ex.

Anlita en skribent...eller använd rättstavning & grammatikfunktionen i Word.

Inlägg: 667 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Forum administrator
Bild av Redaktör
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Jarnix:
Ja, på några av matcherna tycker jag det är lite väl genomskinligt faktiskt (Porto-Liverpool, Chlsea).

La ett par minuter på att läsa igenom dagens omgång och det är inte lätt för mig att kritisera då det till viss del är en konkurrent till AlltomSpel och mina artiklar. Men om jag hade skrivit på det viset så hade Trollet slagit in fönstret på min MSN Messenger och frågat om jag var full! Big Grin

Moderator
Bild av Trollet
inlagd Göm replik
quote:
Originally posted by Redaktör:
quote:
Originally posted by Jarnix:

La ett par minuter på att läsa igenom dagens omgång och det är inte lätt för mig att kritisera då det till viss del är en konkurrent till AlltomSpel och mina artiklar. Men om jag hade skrivit på det viset så hade Trollet slagit in fönstret på min MSN Messenger och frågat om jag var full! Big Grin

Helt klart - fast undertecknad har lite andra förväntningar på Redaktörn än på skr... vinnarodds.se Wink

Inlägg: 1097 | Registrerad: Thu 2004 03 04 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.