SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Strategier
Tipsa om bra siter
Vinnarodds.se|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
|
Informationsletare |
Vi har just byggt om och utvecklat vår sajt framåt. Vi göra stora framsteg hela tiden och det börjar bli en riktigt fin sajt för dig som är sport och spel intresserad. Vi följer de flesta stora sporterna i Sverige samt flertalet av de stora Världsligorna.
Vinnarodds.se |
||
|
|
Tippare |
Kikade på sidan och den har en stilren layout, men jag irriterade mig en del på särskrivningarna i matchanalyserna.. Kanske verkar petigt men ett litet tips är iaf att kolla på det.. Lycka till!
|
|||
|
|
Punter |
Smög in på er sida. Kul att ni tar initativ att starta en spelsajt. Det är välkommet!
Dock vill jag påpeka er länksida. Där har ni länkat till "smslån". Är det så smart. |
|||
|
|
Debattör |
Förstår att det kan behövas sms-lån:
Mvh Erik |
|||
|
Hedge Master![]() |
"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
|
Punter |
Kul att dom har en egen flik för bandy på sin sida, den måste jag kolla in senare i höst och se om det skrivs nåt vettigt på.
I bandy handlar det mer om att ta ställning själv och inte följa john, tror jag i alla fall, brukar funka för mig. Vilken match var det rekomenderat X till 2,25 i? Hittar det inte, inte faaaan kan 2,25 på ett X vara spelbart annat än i Italien om båda lagen går upp/inte åker ut i sista matchen på just X aldrig annars enligt mig. |
|||
|
|
Informationsletare |
Jag tackar alla kommentarer och kommer försöka rätta till en dela av de saker ni ansåg som problem på sajten. Vi har haft uppe denna version av sajten i 4 dagar nu tidigare så sajten annorlunda ut så kan finnas lite buggar. Hittar ni någon skriv gärna de här. Tack för kommentarerna om ni gnäller över våra spel räkna då ihop vår procent på satta spel sista tiden den är fin. Vad sägs om att sätta rätt resultat på Island - Nord Irland t.ex.
|
|||
|
Hedge Master![]() |
Dom största buggarna verkar sitta framför tangentbordet och dom brukar vara svårflörtade. "Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen |
|||
|
|
Investerare |
_______________________________________ Zlatan is more than just a human; he's a gift to all of you… |
|||
|
Debattör![]() |
Det är något speciellt med särskrivningar |
|||
|
|
Debattör |
Det krävs nog en del självmål på övertid för att överleva 60% payback... |
|||
|
|
Analytiker |
![]() |
|||
|
|
Tippare |
Redaktörn, har du läst de analyser om Champions League-matcherna som finns på vinnarodds.se??
|
|||
|
Forum administrator![]() |
Nej, men det kan jag väl göra så du får en kommentar.
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Du menar att Xerox har varit framme?
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Tippare |
Ja, på några av matcherna tycker jag det är lite väl genomskinligt faktiskt (Porto-Liverpool, Chlsea).
|
|||
|
Jag tar det som en komplimang och det enda rekade spelet, på Shaktar satt fint igår. Boka Liverpool och spela under i Chelsea matchen för att trada live var också helt OK. Ångrar verkligen att jag inte spelade Rosenborg +2, då jag ändå skrev att -2 var alldeles för mastigt handikapp. Det var inga egentliga överraskningar sett till hur handikappen var satta även om säkert många säkert svor då Milan slarvade och släppte in ett sent mål.
Hur de fick ihop denna fattar jag inte:
Avser Real Madrid och vad menas egentligen med detta? Stort spel = kombo eller = tung insats? Mycket märklig formulering kring ett underodds. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Jo, det var naturligtvis bra, men analysen löd på följande vis:
Att sedan resultatspel sällan har något värde är en helt annan sak. Det kan möjligtvis vara ett alternativ till över/under spel om sannolikheten för att favoriten håller nollan är mycket stor. Eller då linan är -1 och 1-0, 2-0 är de mest sannolika resultaten för att ta ett exempel. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Fyllkaja |
Anlita en skribent...eller använd rättstavning & grammatikfunktionen i Word. |
|||
|
La ett par minuter på att läsa igenom dagens omgång och det är inte lätt för mig att kritisera då det till viss del är en konkurrent till AlltomSpel och mina artiklar. Men om jag hade skrivit på det viset så hade Trollet slagit in fönstret på min MSN Messenger och frågat om jag var full! Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
|
Moderator |
Helt klart - fast undertecknad har lite andra förväntningar på Redaktörn än på skr... vinnarodds.se |
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|