Moderators: Redaktör
Go
Ny
Sök
Uppdatera mig
Verktyg
Replik

-star Rating Ranka denna!  Login/Join 
Informationsletare
inlagd
Är du den som är spelar mycket? fotboll etc.

Du funderar kanske lite redan vad jag menade med rubriken. men den är faktiskt så sant så. Vill du kunna spela på fotboll, tennis, snooker de mesta inom spelvärlden så kommer du kunna göra de och alltid veta att du kommer vinner innan ens matchen har börjat.
Är du intresserad vad det handlar om gå in på

www.youbet.be

Webbfråga, frågeställning:
Funkar det verkligen?

Val:
Ja de funkar.
Jo det är så sant så

Inlägg: 1 | Registrerad: Mon 2007 03 05 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Tippare
inlagd Göm replik
Snacka om att sälja grisen i säcken... killingme

.: Allt eller inget :.

Inlägg: 134 | Registrerad: Wed 2006 05 03 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Punter
inlagd Göm replik

Inlägg: 201 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Hedge Master
Bild av Wagner
inlagd Göm replik

Ja de funkar. cheerleader Jo det är så sant så

"Så länge förutsättningarna inte har förändrats så pass att vi mellan oddssättningen och matchstart plötsligt anser oss erbjuda odds som är bättre än sannolikheten står vi kvar även om alla insatser enbart hamnar på ena sidan" Martin Jonsson oddssättare Svenska Spel Bloggen

Inlägg: 5384 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
Fyllkaja
Bild av bananbilen
inlagd Göm replik
189:- var billigt. Jag köpte en för att se vad det är!

Inlägg: 666 | Registrerad: Mon 2004 02 09 Svara med citatÄndra eller radera inläggetRapportera detta Inlägg
 Föregående Sträng | Nästa Sträng powered by eve community  

Copyright © BettingAnalysis Ltd 2003 - 2008 For problems or questions regarding this forum, please contact webmaster@bettinganalysis.com.