SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
SPELFORUM - mötesplats för punters på nätet
Tävlingar och övrigt
Live sport
U17 EM|
Go
![]() |
Ny
![]() |
Sök
![]() |
Uppdatera mig
![]() |
Verktyg
![]() |
Replik
![]() |
|
Forum administrator![]() |
Slå på Eurosport och njut av hur ungdomarna spelar. Jag har sett de matcher som har visats så här långt och framförallt Spanien imponerar oerhört mycket. Tyskland är nästan en minikopia av det stora landslaget med en mycket bra organisation, men saknar fantasi och den skicklighet med boll som länder där de mer leker boll i unga år visar upp.
15:30 Spanien - Tyskland, där tyskarna måste vinna om de vill spela semifinal. Hyfsat stor chans då Spanien redan är klara och kanske tar det lite lugnare och vädrar bänken. Oddssättarna har redan tagit höjd för detta, dock. 17:30 Holland - England, gruppfinal där förloraren antagligen passeras av Beligien. Enda sättet för båda att gå vidare är att Belgien tappar poäng eller att de spelar oavgjort med resultat som 3-3 eller högre kryss. England imponerade i första halvlek mot Belgien för att sedan falla tillbaka. Samtliga har slagit Island, som överraskande tog sig till slutspelet, men väl där verkar nöjda med "skolutflykten" till Belgien. Frankrike - Ukraina sänds inte, men fransmännen är väl stora favoriter och även om jag är nästan säker på att de vinner, så är -1 med oddset på fel sida och den går nog till -1,25 om det blir någon omsättning. Svårt att se den gå under dock, för Ukraina kommer nog göra allt de kan för att slippa åka hem med tre raka förluster. Belgien på hemmaplan kan klara av att slå Island med handikappet på -1,5 och trots att det är 2 x 40 minuter så skapas det tillräckligt mycket chanser. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
||
|
Det verkar som spanjorerna börjar tycka att de givit Tyskland nog med chanser nu och börjar ta över tillställningen. Ineffektiva Gerries mot ett mera lekfullt Spanien och om de inte tar tag i matchen så gör nog Spanien ett mål istället.
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
20 minuter kvar och Tyskland blev favorit på oddsen för första gången och Spanien byter in Bojan Krkic. Tydligen vill Spanien vinna matchen ändå för inte hade jag räknat med att han skulle ut och spela i det här hällregnet. 4,20 på att han tycker in 1-0 till Spanien är nog spelbart tom.
Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Spanien - Tyskland slut 0-0 och ja det fungerade fint att boka på Betfair.
Visst gick Frankrike-Ukraina över och -1 var inget att ha. Slut 2-2. Success is based on 10 % inspiration and 90 % transpiration. Work hard to achieve your dreams. |
|||
|
Punter![]() |
Slutade 2-3 Ukraina enligt Eurosports snookergubbe. De hämta upp 2-0. "Davydenko fick en varning under matchen av domaren för att han inte längre försökte vinna matchen!" - http://betfairdaytrader.blogg.se/ |
|||
|
Nej, 2-2 slutade den och ja de hämtade upp 0-2. Jag spelade ju på båda matcherna så jag bör väl ha koll på hur det gick.
|||
|
Vilken strut av Lansbury och en av Wengers yngre presenterar sig ordentligt. England 1-0
|||
|
Punter![]() |
Ok, nåja snookergubben sa i alla fall att Ukraina hade gjort 3-2 i OT och Tyskland därmed hade gått vidare. Fina spel hur som helst.. "Davydenko fick en varning under matchen av domaren för att han inte längre försökte vinna matchen!" - http://betfairdaytrader.blogg.se/ |
|||
|
Belgien klarade av -1,5 utan några som helst problem efter en målexplosion i andra halvlek. Hoppas att någon vågade rygga mina utläggningar kring UEFA U17 EM.
|||
|
| Föregående Sträng | Nästa Sträng | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|